تاریخ انتشار: 1399/09/08 22:12
کد خبر: 49870

پیروزی آسان بایرن مونیخ در خانه اشتوتگارت

دیدارهای هفته نهم بوندس‌لیگای آلمان با پیروزی خارج از خانه شاگردان هانسی فلیک در شب شکست اصلی‌ترین رقیب آنها در وستفالن ادامه پیدا کرد.
پیروزی آسان بایرن مونیخ در خانه اشتوتگارت

در چارچوب دیدارهای هفته نهم بوندس‌لیگا و در دومین شب از این هفته، امشب (شنبه) 5 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ میزبانش اشتوتگارت را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرد.

بایرن مونیخ در حالی هر سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد که در دقیقه 20 بازی دروازه‌اش توسط تانگوی کولیبالی باز شد. کینگزلی کومان در دقیقه 38 گل تساوی را برای بایرنی‌ها زد و پس از او روبرت لواندوفسکی در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه اول باواریایی‌ها را پیش انداخت. سه دقیقه به پایان بازی نیز داگلاس کاستا، بال برزیلی مونیخی‌ها خاطر این تیم را از بابت کسب پیروزی آسوده کرد. با این نتیجه بایرن مونیخ هفتمین پیروزی‌اش را به ثبت رساند و با 22 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

در بازی همزمان تیم بوروسیا دورتموند در ورزشگاه خانگی خود سیگنال ایدونا پارک متحمل شکستی غیرمنتظره شد و با نتیجه 2 بر یک به کلن رده هفدهمی باخت.

کلن با گلزنی الیس اسکری در دقایق 9 و 60 پیش افتاد تا تک گلی که تورگان ازار در دقیقه 74 برای دورتموند به ثمر رساند سودی به حال این تیم نداشته باشد.

نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد با توجه به پیروزی 2 بر یک لایپزیگ در بازی خانگی مقابل آرمینیا بیلفلد سبب شد که دورتموند 18 امتیازی به رده سوم جدول سقوط کند و جای خود را به لایپزیگی بدهد که 20 امتیازی شد.

در سایر بازی‌های امشب بوندس‌لیگا مصاف آگزبورگ و فرایبورگ یک - یک مساوی شد و در یک بازی پرگل هم تیم یونیون برلین در پایتخت آلمان مقابل اینتراخت فرانکفورت به تساوی 3-3 رضایت داد.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 21 به وقت تهران تیم مونشن‌گلادباخ میزبان شالکه خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yobde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کان: با بواتنگ تمدید می کنیم