تاریخ انتشار: 1399/09/08 23:06
کد خبر: 49862

مقابل رئال مادرید کمی ترسو بودیم اما امروز نه

الکسیس سانچز، ستاره شیلیایی اینتر معتقد است که این تیم همیشه خوب بازی می‌کند اما در برخی بازی ها در ضربات آخر موفق عمل نمی‌کنند.

اینتر بعد از شکست تلخ در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید که باعث شد تا حدود زیادی حذف آن ها تیم از این مسابقات قطعی شود، امروز از سری مسابقات هفته نهم سری آ مهمان ساسولو بود و با ارائه یک نمایش خوب با سه گل حریف خود را شکست داد تا کمی آرامش به اردوی تیم آنتونیو کونته بازگشته باشد.

نراتزوری در بازی امروز موفق شد در همان 15 دقیقه ابتدایی یک بار توسط الکسیس سانچز و بعد با گل به خودی حریف از حریف خود با نتیجه 2-0 پیش بیفتد تا در ادامه بدون استرس کار را دنبال کند و نهایتاً گل سوم را هم به ثمر برساند.

الکسیس سانچز ستاره شیلیایی اینتر پس از پیروزی خوب این تیم برابر ساسولو گفت: " ما همیشه نمایش های خوبی ارائه می دادیم اما در زدن ضربات آخر و گلزنی موفق عمل نمی کردیم. شخصا معتقد هستم که ما هرگز بازی‌های بدی به نمایش نمی گذاشتیم. در شکست مقابل رئال مادرید ما کار را کمی ترسو آغاز کردیم و همین موضوع سبب شد که آنها روی ما فشار ایجاد کنند. با این حال امروز خیلی بهتر عمل کردیم و از همان ابتدا نگرش درستی داشتیم.

 
 
 

در مورد خودم باید بگویم هر چه من بیشتر بازی کنم عملکرد بهتری خواهم داشت. من یک حرفه‌ای هستم و همیشه به دنبال بیشتر بازی کردن، به چالش کشیدن خودم و برنده شدن هستم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npgng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوخی ایرانی‌ها با رونالدو در فضای مجازی