تاریخ انتشار: 1399/09/09 01:59
کد خبر: 49844

سرمربی سابق رئال تکذیب کرد: اختلافی با رونالدو نداشتم

رافا بنیتس، سرمربی سابق رئال مادرید هرگونه شایعه اختلاف با کریستیانو رونالدو در زمان حضور در این تیم را تکذیب کرد.
 سرمربی سابق رئال تکذیب کرد:  اختلافی با رونالدو نداشتم

سرمربی اسپانیایی از ابتدای فصل 16-2015 هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت اما پس از کسب نتایج بسیار ضعیف با این تیم از سمتش برکنار شد و جای خود را به زین الدین زیدان فرانسوی داد.

در زمان حضور رافائل بنیتس در رئال مادرید شایعاتی پیرامون اختلاف او با فوق‌ستاره وقت لوس بلانکوس یعنی کریستیانو رونالدو که حالا در یوونتوس توپ می زند وجود داشت؛ موضوعی که حالا بنیتس به آن واکنش نشان داده و در این باره می گوید: " رونالدو یک بازیکن حرفه‌ای و یک قهرمان است. او بسیار رقابت جو است و همان کارهایی که به وی می‌گفتم را انجام می داد.

او باید حریف را پرس می کرد و همه چیز به این بستگی داشت که با هم تیمی های خود به یک تعادل خوب برسد. این درست نیست که می گویند رابطه من با او بد تمام شد. یک هفته قبل از اینکه من مادرید را ترک کنم رونالدو با احترام درباره کار ما در آنجا صحبت می کرد."

رافا بنیتس در ادامه پیرامون سرمربیگری آندره آ پیرلو در یوونتوس نیز گفت: " من در چین کار می کنم و نمی توانم فوتبال ایتالیا را از نزدیک دنبال کنم. پیرلو باید یک تغییر نسل را مدیریت کند و همزمان به پیروزی نیز برسد. البته بستگی به این دارد که چقدر به وی زمان داده شود. به طور کلی او برای موفقیت به آرامش احتیاج دارد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wk95v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزهای سخت فوق ستاره به پایان رسید/ رونالدو کرونا را پس از 19 روز شکست داد