تاریخ انتشار: 1399/09/12 22:04
کد خبر: 49553

هواداران رئال مادرید؛ حذف بهتر از لیگ اروپا

تقریبا نیمی از هواداران رئال مادرید حذف را بهتر از رفتن به لیگ اروپا می دانند.
هواداران رئال مادرید؛ حذف بهتر از لیگ اروپا

شکست عجیب رئال مادرید در مقابل شاختار باعث شد شراط گوه دوم پیچیده تر از قبل شود و حالا در فاصله یک هفته مانده به پایان دور گروهی، هر چهار تیم فرصت صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان را دارند. رئال مادرید با قبول دو شکست برابر شاختار حالا با هفت امتیاز و تفاضل کمتر از این تیم در رده سوم قرار داشته و گلادباخ هشت امتیازی نیز بر صدر جدول تکیه زده است.

در صورت شکست یا حتی تساوی مقابل حریف آلمانی در هفته آخر، احتمال دارد رئال مادرید تنها موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا شود و به نظر می رسد بخش قابل توجهی از هواداران این باشگاه حذف در مرحله گروهی را به راهیابی به این رقابت ها ترجیح می دهند.

در نظرسنجی مارکا، 53 درصد از رای دهندگان علاقمندند رئال مادرید راهی لیگ اروپا شوند و 47 درصد حذف و چهارم شدن را بهتر می دانند. با توجه به اینکه رقابت های لیگ اروپا پنج شنبه شب برگزار می شود، برخی معتقدند بازی در این روز باعث می شود عملکرد تیم ها در لیگ داخلی شان نیز تحت تاثیر قرار گرفته و باشگاه ها فرصت کمتری برای ریکاوری داشته باشند. از طرفی اعتبار قهرمانی در لیگ اروپا با لیگ قهرمانان قابل مقایسه نیست و احتمالا دلایل آن دسته از هواداران رئال مادرید که چهارم شدن را ترجیح می دهند نیز همین بوده است.

 
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ado6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگردان زیدان در آستانه سقوط به لیگ اروپا+عکس