تاریخ انتشار: 1399/09/13 10:01
کد خبر: 49512

کریس رونالدو به یک عدد تاریخی رسید (عکس)

کریستیانو رونالدو امشب گل شماره 750 خود در دوران ورزشی اش را به ثمر رساند.
 کریس رونالدو به یک عدد تاریخی رسید (عکس)

 امشب یوونتوس موفق شد با سه گل دیناموکیف را مغلوب کند و ستاره 35 ساله پرتغالی گل دوم را در دقیقه 57 و با یک بغل پای ساده در مقابل دروازه به ثمر رساند. رونالدو امشب گل شماره 10 خود در این فصل برای یوونتوس و دومین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را وارد دروازه حریفان کرد. همچنین این گل شماره 75 او برای یوونتوس بود و حالا ستاره پرتغالی در ادامه فصل به دنبال سه رقمی کردن گل های خود در لباس یوونتوس است.

رونالدو از زمان اولین بازی اش در لباس تیم ملی پرتغال در سال 2003 در مجموع 102 گل به ثمر رسانده و با اختلاف زیاد بهترین گلزن تاریخ فوتبال کشورش است. او در دوران حضور در اسپورتینگ لیسبون نیز پنج بار موفق به گلزنی شده بود. رونالدو همچنین 118 گل برای منچستر یونایتد در طول دوران شش ساله حضور خود در این باشگاه به ثمر رساند.

اما او درخشش رونالدو در لباس رئال مادرید رقم خورد و او در مجموع در این باشگاه 450 بار موفق به گلزنی شد تا 127 گل بالاتر رائول به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود. رونالدو یکی از چهار بازیکن فعالی است که 500 گل به ثمر رسانده و فقط لیونل مسی، زلاتان ابراهیموویچ و رابرت لواندوفسکی موفق به رسیدن به این رکورد شده اند. البته فقط رونالدو و مسی عضو باشگاه 700 تایی ها هستند. تنها دو بازیکن در تاریخ رکورد بهتری از رونالدو دارند؛ جوزف بیکان با 759 و پله با 757 گل.

رونالدو اولین گل خود در لیگ قهرمانان را مقابل دینامو کیف و نوامبر 2007 یعنی 13 سال و 25 روز پیش به ثمر رساند. این فاصله 13 ساله بیشترین فاصله بین گل های یک بازیکن در مقابل یک حریف در تاریخ لیگ قهرمانان است.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lyng7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سرمربی سابق رئال تکذیب کرد:  اختلافی با رونالدو نداشتم