تاریخ انتشار: 1399/09/14 01:30
کد خبر: 49448

علت اصلی اخراج کی‌روش فاش شد

به نظر می‌رسد که ارتباط بد با یک ستاره دلیل اصلی اخراج کارلوس کی روش از تیم ملی کلمبیا بوده است.
علت اصلی اخراج کی‌روش فاش شد

به نقل از مارکا، بر هیچ کسی پوشیده نیست که کارلوس کی‌روش اخیرا کنترل رختکن تیم ملی کلمبیا را از دست داده بود و در واقع همه چیز می تواند از اختلاف ایجاد شده بین این مرد پرتغالی و ستاره محبوب کلمبیایی ها یعنی خامس رودریگز آغاز شده باشد.

کی روش این هفته از هدایت تیم ملی کلمبیا برکنار شد اما نقطه عطف اختلاف بین او و خامس به نوامبر سال گذشته و دیدار دوستانه این کشور با پرو و اکوادور باز می‌گشت.

علت اصلی اخراج کی‌روش فاش شد

خامس برای مسابقات فوق‌الذکر نتوانست به اردوی تیم ملی کلمبیا ملحق شود و کی روش نیز تصمیم گرفت برای دوئل دوستانه برابر کلمبیا شماره 10 را به استیون آلزاته، هافبک برایتون بدهد.

همانطور که خاویر هرناندز بونت روزنامه نگار فاش کرده این سرآغاز ایجاد اختلاف بین ستاره کلمبیایی و کارلوس کی‌روش بوده است که نهایتاً در ادامه به از دست رفتن کنترل رختکن برای سرمربی پرتغالی منجر شده است.

علت اصلی اخراج کی‌روش فاش شد

بونت در این باره می گوید: " منابع مختلف اطمینان دادند که بعد از تقدیم شماره 10 توسط کی‌روش به آلزاته، رابطه خوب بین خامس و او از بین رفته است. البته من نمی‌دانم که آیا این راه برای جدایی کی روش از کلمبیا هموار کرده است یا خیر."

از طرف دیگر یک واقعیت دیگر وجود دارد و آن این است که طی دو بازی گذشته کلمبیا در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی هیچ ارتباطی بین کارلوس کی روش و خامس رودریگز شکل نگرفته است. در واقع به نظر می رسید که اخیراً رابطه بین این دو طرف به سردترین حالت ممکن رسیده بود و حالا شاید می توان از این موضوع به به عنوان یک دلیل مهم در برکناری کی‌روش از هدایت کلمبیا نام برد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455pmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




کی‌روش از تیم ملی کلمبیا جدا شد