تاریخ انتشار: 1399/09/15 23:03
کد خبر: 49281

روز تاریخی پپ گواردیولا در لیگ برتر

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی امروز بازی شماره 700 خود به عنوان سرمربی را سپری کرد.

منچسترسیتی امروز موفق شد با دو گل فولام را شکست داده و با 18 امتیاز در رتبه چهارم جدول لیگ برتر قرار گیرد. اما دیدار امروز برای پپ گواردیولا از اهمیت خاصی برخوردار بود و او به یک رکورد بزرگ در کارنامه خود دست یافت.

در این 700 مسابقه، تیم های تحت هدایت پپ گواردیولا 583 بار موفق به کسب پیروزی شده اند و او رقم خیره کننده 72.4 درصد کسب پیروزی را به ثبت رسانده است. همچنین تیم های این سرمربی اسپانیایی تنها 82 بار مغلوب شده اند که این نیز دستاوردی فوق العاده است. تیم های گواردیولا در مجموع در چهار فصل موفق به زدن بیش از 100 گل شده اند که دو بار این اتفاق در بارسلونا و دو بار نیز در منچسترسیتی رخ داده است.

لیست افتخارات گواردیولا شامل سه عنوان قهرمانی در لالیگا و بوندس لیگا و دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر است. گواردیولا در نیوکمپ دو بار نیز لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد، اما از آن زمان تاکنون این اتفاق رخ نداده است. پپ گواردیولا اخیرا قرارداد خود را تا سال 2023 با منچسترسیتی تمدید کرد و مدیران این باشگاه متمول امیدوارند زیر نظر پپ گواردیولا، برای اولین بار در تاریخ موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان شوند.

 
 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmxxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عذاب بارسایی‌ها نزدیک است؛ منچستر در کمین