تاریخ انتشار: 1399/09/16 23:35
کد خبر: 49197

قدردانی رونالدو از هم‌تیمی‌هایش

فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس بابت ثبت هفتصدوپنجاهمین گل دوران حرفه‌ای‌اش پیامی منتشر و از هم‌تیمی‌های خود قدردانی کرد.
قدردانی رونالدو از هم‌تیمی‌هایش

کریستیانو رونالدو که در برتری 3 بر صفر چهارشنبه شب تیم فوتبال یوونتوس مقابل دیناموکیف اوکراین در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، هفتصدوپنجاهمین گل دوران حرفه‌ای‌اش در مجموع بازی‌های باشگاهی و ملی را به ثمر رساند، پیام قدردانی از هم‌تیمی‌هایش منتشر کرد.

فوق‌ستاره پرتغالی بانوی پیر در حاشیه دیدار شب گذشته (شنبه) یوونتوس مقابل تورینو که با برتری 2 بر یک شاگردان پیرلو همراه شد، از دست آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس پیراهنی دریافت کرد که روی آن عدد 750 دیده می‌شد که نشانگر تعداد گل‌های زده‌اش در رده ملی و باشگاهی است.

رونالدو 35 ساله با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در «اینستاگرام» نوشت: «رئیس آنیلی در این لحظه تاریخی دوران حرفه‌ای من، نماینده این باشگاه فوق‌العاده بود. از بازیکنان تیم تشکر ویژه دارم. رفقا بدون کمک شما نمی‌توانستم این کار را انجام دهم. همه با هم پیش به سوی اهداف بزرگ‌مان در فصل جاری. تا سوت پایان نخورده، هیچ چیز تمام نشده است».

مهاجم پیشین تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید تا به اینجای فصل در 9 بازی از رقابت‌های مختلف 10 گل برای یوونتوس به ثمر رسانده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366z9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نام ستاره ترکیه‌ای در کنار رونالدو و گرت بیل قرار گرفت