تاریخ انتشار: 1395/08/04 14:50
کد خبر: 253187

دی‌بروین: مشکلی با مورینیو ندارم

هافبک بلژیکی منچسترسیتی اظهار کرد به هیچ وجه مشکلی با ژوزه مورینیو ندارد و او را مربی موفقی خواند.
دی‌بروین: مشکلی با مورینیو ندارم

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی فردا (چهارشنبه) باید در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس برابر هم به میدان بروند.

کوین دی بروین یکی از بازیکنان موثر منچسترسیتی که نامش در لیست 30 بازیکن اولیه توپ طلا دیده می‌شود، زمانی در چلسی بازی می‌کرد که ژوزه مورینیو هدایت این تیم را بر عهده داشت. البته او با نظر مورینیو از جمع آبی پوشان لندن جدا شد. اکنون و در آستانه تقابل مجدد دی‌بروین و مورینیو، خبرنگاران بار دیگر به سراغ این بازیکن رفتند تا درباره رابطه‌اش با مورینیو بپرسند.

هافبک 25 ساله بلژیکی درباره ژوزه مورینیو گفت‌: مشکلی با او ندارم. نمی‌توانم به این خاطر که در چلسی به من بازی نمی داد از او انتقاد کنم. مورینیو مربی بزرگی است و رابطه خوبی با رسانه‌ها دارد. هر چیزی که مورینیو بگوید، مورد توجه رسانه‌هاست و خبرنگاران آن را قبول دارند. هیچ وقت نگفتم مورینیو به من بازی نداد. اینکه در دوران حضور مورینیو در چلسی به میدان نمی‌رفتم، برای خودم هم ناراحت کننده بود. به همین خاطر هم بود که از چلسی جدا شدم. بعد از آن، بارها برای تیم‌های مختلف به میدان رفتم و خودم را به خوبی اثبات کردم بدون این که جنجال به راه بیندازم.

دی بروین  ادامه‌ داد: از یک طرف فکر می‌کنم اینکه در چلسی به من بازی نمی‌رسید، تجربه خیلی خوبی بود و بینش خوبی هم نصیبم شد. خیلی چیزها از خودم فهمیدم و شناخت خوبی پیدا کردم ولی نظر مربی برخلاف نظر من بود. حس می‌کردم باید در آن تیم بازی کنم اما نمی دانم چرا بازی نمی‌کردم. همیشه آماده بازی بودم. آن سال البته بازیکن جوانی بودم و شاید به خاطر این موضوع، خیلی روی من حساب نمی‌کردند ولی شما نگاه کنید ادن هازارد نیز هم سن من بود و مدام در چلسی بازی می‌کرد. این برای من خیلی عجیب بود. به همین خاطر شرایطی را دیدم که راهی جز خروج از چلسی برایم باقی‌ نمانده  بود. در نهایت تصمیم گرفتم از چلسی جدا شوم ولی باز هم می گویم برای مورینیو و تفکراتش احترام زیادی قائل هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oplrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: تاریخ چلسی متعلق به من است