تاریخ انتشار: 1399/09/18 22:22
کد خبر: 49048

مسی و رونالدو نه؛ زلاتان کامل ترین بازیکن تاریخ است

مینو رایولا، مدیر برنامه زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می داند.

ساعاتی دیگر دو تیم بارسلونا و یوونتوس از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا رو در روی یکدیگر قرار خواهد گرفت و همه طرفداران فوتبال منتظر تقابل دوباره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو خواهد بود.

در همین ارتباط مینو رایولا مدیر برنامه زلاتان ابراهیموویچ از این ستاره سوئدی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ یاد کرده و در عین حال می گوید که انتخاب او از بین مسی و رونالدو، فوق ستاره پرتغالی خواهد بود.

رایولا در مصاحبه ای گفت: " من فورا بین کریستیانو رونالدو که طرفدار بزرگش هستم و لیونل مسی ستاره پرتغالی انتخاب خواهم کرد. از طرف دیگر زلاتان از یک سیاره دیگر آمده و من فکر می‌کنم او کامل ترین بازیکن تاریخ فوتبال است. او استعداد مسی و اراده ی رونالدو را به شکل همزمان داراست و فکر می‌کنم اگر مردم رای می‌دادند تا حالا 8 توپ طلا برده بود."

 
 

تمدید قرارداد جانلوئیجی دوناروما با میلان: " او در حال حاضر بازیکن میلان است بنابراین خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. مطمئناً جیجی دیگر بازیکن چهار سال پیش نیست و قطعاً باشگاه های زیادی خواهان او هستند. تا همینجا کافی است چرا که نمی خواهم این موضوع دوباره به یک جنجال رسانه‌ای تبدیل شود."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455p59

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مجسمه‌ای از مسی که همه را شگفت‌زده کرد! + عکس