تاریخ انتشار: 1399/09/19 00:05
کد خبر: 49034

مقصد بعدی مسوت اوزیل مشخص شد

مسوت اوزیل به احتمال ۹۰ درصد آرسنال را ترک کرده و در ژانویه به تیم فنرباغچه ترکیه ملحق می‌شود.
مقصد بعدی مسوت اوزیل مشخص شد

مدتی قبل میکل آرتتا تصمیم گرفت نام مسوت اوزیل، هافبک آلمانی و باتجربه توپچی ها را از فهرست تیم خود در لیگ برتر و لیگ اروپا حذف کند و این به منزله اتمام دوران شش ساله حضور او در آرسنال بود. مسوت اوزیل هفته ای 300 هزار پوند دستمزد می گیرد که رقم هنگفتی محسوب می شود و مدیران آرسنال امیدوارند به زودی از دست این بازیکن سکونشین خلاص شوند.

مورات زورلو، یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه فنرباغچه مدعی شد این باشگاه در سال آینده شانس بسیار زیادی برای تامین دستمزد مسوت اوزیل و جذب او دارد. زورلو گفت: "منبعی که ارتباط بسیار خوبی با باشگاه دارد به من گفت که مسوت اوزیل احتمالا در پنجره نقل و انتقالات بعدی به فنرباغچه محلق می شود. می توانم بگویم به اختمال 90 درصد اوزیل در فصل نقل و انتقالات زمستانی با فنرباغچه توافق خواهد کرد."

مسوت اوزیل 32 ساله که ریشه ای ترکیه دارد، با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه ارتباط بسیار خوبی داشته و مرتب به این کشور سفر می کند. تیم میکل آرتتا در هفته های اخیر نتایج ضعیفی گرفته و هواداران آرسنال در هفته های اخیر بر سر اوزیل اختلاف نظر داشتند و برخی خواستار حضور مجدد او در تیم بودند. مسوت اوزیل در فصول اول خود در لندن عملکرد درخشانی داشت، اما رفته رفته دچار افت محسوسی شد و دیگر به ندرت در ترکیب اصلی قرار می گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmnme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد اوزیل برای جلوگیری از اخراج نماد باشگاه آرسنال