تاریخ انتشار: 1399/09/19 21:32
کد خبر: 48984

طعنه بوفون به دیدار جنجالی برابر رئال

جان لوییجی بوفون به دیدار جنجالی سال ۲۰۱۷ برابر رئال مادرید اشاره کرده است.
طعنه بوفون به دیدار جنجالی برابر رئال

یوونتوس دیشب موفق شد با سه گل بارسلونا را مغلوب کرده و به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود. اما در سال 2017 یوونتوس در تورین با سه گل مغلوب رئال مادرید شد و در دیدار برگشت موفق شد این سه گل خورده را جبران کند. اما اعلام پنالتی در دقیقه 90 علیه یوونتوس باعث حذف این تیم و عصبانیت بوفون شد. بوفون به قدری جوش آورد که به شدت به داور اعتراض کرده و در نهایت اخراج و محروم هم شد. حالا این دروازه بان 43 ساله و ایتالیایی که دیشب نمایش درخشانی داشت، معتقد است هیچ اتفاقی در زندگی تصادفی رخ نمی دهد.

جیجی بوفون گفت: "من به سرنوشت اعتقاد دارم، بنابراین فکر می کنم هیچ چیز در زندگی اتفاقی رخ نمی دهد و در نهایت زندگی همه چیز را برای شما جبران می کند. آخرین باری ما در مادرید با نتیجه 0-3 از رئال پیش بودیم و در نهایت آن دیدار با برتری 1-3 یوونتوس به اتمام رسید، اما این بار ما 0-3 پیروز شدیم. من خوشحالم که در چنین شرایطی قرار داریم.

این پیروزی به یوونتوس اعتماد به نفس داده و موید آن است که هرگز نباید ما را دست کم گرفت. وقتی راهی اینجا شدیم در ابتدا به نظر می رسید شانس کمتری از بارسلونا داریم، اما در نیمه اول دو گل به ثمر رساندیم و در نهایت به برتری 0-3 دست یافتیم که این نتیجه ای فوق العاده است."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lyn57

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیرلو: می‌دانم جوان هستم و باید پیشرفت کنم