تاریخ انتشار: 1399/09/20 00:26
کد خبر: 48962

زیدان امشب اخراج خواهد شد؟

ممکن است این آخرین شب حضور زین‌الدین زیدان روی نیمکت رئال مادرید باشد.
زیدان امشب اخراج خواهد شد؟

نتایج پرفراز و نشیب رئال مادرید در این فصل باعث شده اخباری در مورد جدایی زین‌الدین زیدان، سرمربی پرافتخار و فرانسوی در همین اوایل فصل منتشر شود. پیش از این چند هفته پیش نیز چنین شایعاتی وجود داشت، اما برتری بزرگ برابر بارسلونا در لالیگا و در استادیوم نوکمپ باعث شد زین‌الدین زیدان به کار خود در رئال مادرید ادامه دهد، اما حالا اوضاع با توجه به نتایج هفته های اخیر به خصوص در لیگ قهرمانان متفاوت شده است.

امشب کهکشانی ها در دیداری سرنوشت ساز پذیرای گلادباخ خواهند بود و شکست در این دیدار باعث می شود بعد از سه دهه رئال مادرید در مرحله گروهی با لیگ قهرمانان وداع کند.

نشریه اکیپ فرانسه مدعی شد در صورتی که رئال مادرید امشب از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود، احتمالا زین‌الدین زیدان از هدایت کهکشانی‌ها برکنار خواهد شد. به نظر می رسد فلورنتینو پرز بعد از شکست رئال مادرید مقابل شاختار تصمیم داشته در مورد آینده سرمربی فرانسوی تصمیمات جدیدی اتخاذ کند، اما ترجیح داده که یک فرصت دیگر به او بدهد.

در حال حاضر از مائوریتسیو پوچتینو و رائول به عنوان نامزدهای اصلی احراز پست هدایت رئال مادرید نام برده شده است. البته برتری در دیدار ابتدای هفته مقابل سویا باعث بازگشت آرامش به اردوی رئال مادرید شده و صعود در دیدار امشب می تواند شغل زین‌الدین زیدان را حفظ کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npn7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان امشب اخراج خواهد شد؟