تاریخ انتشار: 1399/09/20 21:19
کد خبر: 48900

کاوانی: به خاطر ناپولی پیشنهادهای یوونتوس و اینتر را رد کردم

مهاجم اروگوئه‌ای شیاطین سرخ می‌گوید به خاطر علاقه‌اش به آبی‌پوشان ناپل پیش از این پیشنهادهایی از باشگاه‌های یوونتوس و اینتر را رد کرده است.
 کاوانی: به خاطر ناپولی پیشنهادهای یوونتوس و اینتر را رد کردم

ادینسون کاوانی که تابستان اخیر پس از هفت فصل حضوری موفق در پاری‌سن‌ژرمن  و به ثمر رساندن 200 گل در 301 بازی، به‌عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم به منچستریونایتد پیوست، می‌گوید به خاطر سابقه حضور در ناپولی و علاقه‌اش به این تیم، پیش از این پیشنهادهایی که از دو باشگاه یوونتوس و اینتر داشته را رد کرده است.

این مهاجم اروگوئه‌ای در گفت‌وگو با سایت ایتالیایی «موندو ناپولی» گفت: همیشه قدردان ناپولی خواهم بود و از آنها تشکر می‌کنم. به همین خاطر بوده که به پیشنهادهای زیادی که از باشگاه‌های ایتالیایی دریافت کرده‌ام، «نه» گفته‌ام از جلمه یوونتوس که اغلب با من تماس می‌گرفتند و اینتر هم جزو این باشگاه‌ها بود.

کاوانی که در سال 2011 در ازای 12 میلیون یورو از پالرمو به ناپولی پیوست، در سه فصلی که در این تیم عضویت داشت، در 138 بازی برای آبی‌پوشان ناپل به میدان رفت و 104 گل به ثمر رساند. درخشش ادینسون در سری A ایتالیا با ناپولی سبب شد تا پاری‌سن‌ژرمن در تابستان 2013 با قراردادی به ارزش 64 میلیون یورو او را به خدمت بگیرد.

وی در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: به خاطر هواداران ناپولی نمی‌توانستم به پیشنهادهای دیگر باشگاه‌های ایتالیایی پاسخ مثبت دهم. هر موقع که به ناپولی فکر می‌کنم، لذت می‌برم. می‌دانم که کارهای زیادی برای ناپولی انجام داده‌ام و آنها به همین خاطر به من ادای احترام می‌کنند.

ادینسون کاوانی 33ساله این فصل در 10 بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان رفته و موفق شده آمار سه گل‌زده و یک پاس‌‌گل را از خود برجای بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455xyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال نهایی شد؛ بهترین گلزن تاریخ PSG به یونایتد می‌رود