تاریخ انتشار: 1399/09/21 00:24
کد خبر: 48876

روایت همبازی سابق از اراده رونالدو

دیمیتار برباتوف ستاره سابق منچستریونایتد به بیان خاطرات خود از دوران حضور کریستیانو رونالدو در این تیم پرداخت.

دیمیتار برباتوف ستاره سابق منچستریونایتد به بیان خاطرات خود از دوران حضور کریستیانو رونالدو در این تیم پرداخت و گفت رونالدوی جوان تا حدی سرشار از انگیزه بوده که تک تک جلسات تمرینی شیاطین سرخ را برای همه بازیکنان به میدان جنگ شبیه می کرد.

رونالدو و برباتوف در سال 2008 در منچستریونایتد هم تیمی شدند. رونالدو بعد از آن راهی رئال مادرید و یوونتوس شده و خود را به عنوان یکی از اسطوره های دنیای فوتبال مطرح کرد.

برباتوف در خاطرات خود از دوران همبازی بودن با کریستیانو در منچستریونایتد گفت: " جلسات تمرینی ما در یونایتد گاهی شبیه جنگ می‌شد. بچه های تیم ما از باختن متنفر بودند و فضای باشگاه در آن سالها برای تقویت عزم و اراده به پیروزی عالی بود".

ستاره سابق بلغار در ادامه گفت: " کریستیانو آنقدر رقابت‌جو بود که از همان زمان می‌شد فهمید چه آینده‌ای در انتظار او است. برنامه تمرینی کریستیانو و تلاشش در تمرینها و عزم و اراده اش از هر کس دیگری در تیم بهتر بود. حتی در مسابقات کوچک درون تیمی و در جریان تمرین هم او همیشه می خواست پیروز شود. کریستیانو در یک فصلی که من با او همبازی بودم یک حرفه ای تمام عیار بود چه در داخل زمین و چه در بیرون از زمین".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gxqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حتی در صورت شکست سولسشر اخراج نخواهد‌شد