تاریخ انتشار: 1399/09/21 15:04
کد خبر: 48851

آخرین اخبار نقل و انتقالات بارسلونا / از خرید یک دفاع، هافبک و ممفیس دپای تا بی‌پولی بارسا

کومان به دلیل ناکامی‌ در کسب نتیجه در لالیگا می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالات بازیکنان مدنظرش را خریداری کند ولی موضوع اقتصادی باشگاه بارسلونا بسیار وخیم گزارش شده است.
آخرین اخبار نقل و انتقالات بارسلونا / از خرید یک دفاع، هافبک و ممفیس دپای تا بی‌پولی بارسا

بارسلونا هفته گذشته به کادیز در لالیگا نتیجه را واگذار کرد و سه شنبه مقابل یوونتوس شکست سنگین 3 بر صفر را به ثبت رسانید. اوضاع در بارسلونا اصلا خوب نیست و بسیاری کومان را مقصر این باخت‌ها می‌دانند.

البته کومان اعتقاد دارد که سیستم 1-3-2-4 در بارسا جواب می‌دهد و اشتباهات فردی را علت اصلی ناکامی بارسلونا می‌داند.

سرمربی بارسلونا معتقد است که در پنجره زمستانی 3 بازیکن باید خریداری شود و این تیم در 3 پست نیاز به تقویت دارد.

*خط دفاع

اسپورت گزارش داده که بارسلونا می‌خواهد هر طور شده با سیتی برای خرید «اریک گارسیا» به توافق رسد. بازیکن اسپانیایی دلش با بارساست و به همین باشگاه آبی‌اناری عقیده دارد که می‌تواند با سیتی در پنجره زمستانی به توافق دست یابد. مشکل مالی بارسلونا البته مشکل بزرگی است و این باشگاه می‌خواهد پول گارسیا را از حساب و بودجه سال آینده باشگاه به سیتی بپردازد. باید دید آیا این باشگاه با سران سیتی در خصوص این انتقال به توافق می‌رسند یا خیر.

*خط هافبک

موندو گزارش داده که کومان همچنان علاقه‌مند به جذب «جورجینیو واینالدوم» یا بازیکنی در سطح فیزیکی او است. سرمربی بارسلونا می‌خواهد یک بازیکن فیزیکی در میانه میدان داشته باشد. برخی معتقدند با توجه به شرایط مالی باشگاه، کومان صبر می‌کند که سرخیو روبرتو از کمند مصدومیت جدا شود و این بازیکن در خط میانی بازی کند.

*خط حمله

کومان می‌خواهد بارسا را برای خرید «ممفیس دپای» در تابستان تحت فشار قرار دهد. اسپورت گزارش داد که خرید دپای در حال حاضر غیرممکن است و باشگاه بارسلونا به دلیل شرایط مالی اسف‌ناکی که در حال حاضر به ثبت رسانده نمی‌تواند او را خریداری کند. به همین علت جذب ممفیس در پنجره زمستانی کاملاً غیرممکن است و اسپورت گزارش داده که شاید بارسا حتی نتواند او را در تابستان خریداری کند. باشگاه بارسلونا اعتقاد دارد که «مارتین بریث‌ویت» گزینه‌ خوبی برای خط تهاجمی کومان است و این بازیکن اخیراً نمایشی قابل قبول از خود به جا گذاشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lxkm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتهام وحشتناک به ستاره سابق بارسلونا!
در روزهای حضور در ایالت متحده؛