تاریخ انتشار: 1399/09/22 21:34
کد خبر: 48742

کومان اولین نفری است که در بارسا تاوان می‌دهد

ریوالدو آینده چندان خوبی را برای سرمربی هلندی بارسلونا متصور نیست.

ستاره برزیلی سابق آبی اناری ها براین باور است که کومان در صورت ادامه وضعیت کنونی از هدایت تیم اخراج خواهد شد. بارسلونا با هدایت رونالد کومان نتایج ناامید کننده ای به دست آورده است تاجاییکه در 10 بازی خود در لالیگا 4 بار تن به شکست داده است. این ضعیف ترین شروع بارسا در 35 سال گذشته است. بارسا در لیگ قهرمانان نیز به عنوان تیم دوم و پس از یوونتوس صعود کرد.

کومان اولین نفری است که در بارسا تاوان می‌دهد

ریوالدو درباره وضعیت بارسلونا گفت:« اگر وضعیت بهتر نشود کومان نخستین کسی خواهد بود که از تیم کنار گذاشته می شود. در فوتبال انتقاد و سرزنش، نخست متوجه سرمربی تیم است. فشار در بارسلونا بسیار بالاست. باشگاه در شرایط سختی به سر می برد و کومان واقعا زیر فشار است.»

کومان اولین نفری است که در بارسا تاوان می‌دهد

ریوالدو ادامه داد:« در ماه فوریه پیش رو لیگ قهرمانان اروپا وارد مرحله حساسی می شود. کومان باید تیمش را آماده این رقابت کند و خود را نشان دهد. این یک آزمون واقعی برای بارسلونا و سرمربی تیم است و عیار واقعی آنها مشخص می شود. بارسلونا برای نخستین بار در سال‌های اخیر این خطر را احساس می کند که حتی جزو چهار تیم نخست لالیگا هم قرار نگیرد.

تیم خوب ظاهر نمی شود و دچار نوسانات زیادی است. وضعیت دردناک است و باید تغییرات صورت گیرد. در شرایط کنونی من بارسلونا را نامزد قهرمانی در لیگ قهرمانان نمی دانم اما اگر تیم جزو 8 تیمش شود، اعتماد به نفس برمی گردد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2redm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کومان تایید کرد؛ ستاره لیورپول را می‌خواستم