تاریخ انتشار: 1399/09/24 02:42
خودنمایی اللهیار در ثانیه‌ی آخر؛
کد خبر: 48631

فرار ۴۰ متری صیادمنش برای گلزنی

جوان ایرانیِ زوریا لوهانسک برای سومین بازی متوالی و در حضور تعویضی خود مقابل اُلکساندریا گلزنی کرد.
فرار ۴۰ متری صیادمنش برای گلزنی

در ادامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر اوکراین، تیم فوتبال زوریا لوهانسک که اللهیار صیادمنش را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۱ یکشنبه شب در استادیوم نیکا با تیم رده هشتمی اُلکساندریا دیدار کرد.

در حالی که بازی با برتری یک بر صفر زوریا لوهانسک رو به پایان بود، مهاجم جوان ایرانی این تیم موفق شد در ثانیه‌های پایانی مسابقه دروازه اُلکساندریا را باز کند.

اللهیار صیادمنش پس از اینکه در دقیقه ۵۴ به‌عنوان نخستین تعویضی زوریا لوهانسک وارد زمین شده بود، تلاش زیادی انجام داد تا نمایش خوبی ارائه دهد و مثل هفته گذشته لیگ برتر اوکراین، دوباره جایگاه ثابتی به دست بیاورد که با گلزنی در دیدار با اُلکساندریا توانست دوباره خودی نشان دهد.

مهاجم پیشین استقلال در دقیقه ۵+۹۰ بازی برابر اُلکساندریا فرار سریع حدودا ۴۰ متری از میانه زمین تا محوطه جریمه حریف کرد و پس از تک به تک شدن، با شوت محکم زمینی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

زوریا لوهانسک با گل صیادمنش به پیروزی ۲ بر صفر خارج از خانه برابر اُلکساندریا دست یافت تا ۲۰ امتیازی شود و به رده چهارم جدول لیگ برتر اوکراین صعود کند؛ ضمن اینکه آنها یک مسابقه کمتر از دو تیم بالاتر از خود دارند.

اللهیار صیادمنش، بازیکن ۱۹ ساله زوریا لوهانسک که پنج‌شنبه شب هفته گذشته بخاطر عدم صدور ویزا نتوانست تیمش را در دیدار لیگ اروپا مقابل براگا پرتغال همراهی کند، قبل از آن مسابقه در دو بازی پیاپی برابر لستر سیتی انگلیس و دنیپرو اوکراین دو گل به ثمر رسانده بود که این روند را برای سومین مسابقه پیاپی حفظ کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djrbw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صیادمنش در لیست فروش فنرباغچه/ اللهیار راهی روسیه می‌شود؟