تاریخ انتشار: 1399/09/24 21:53
کد خبر: 48589

هالند: رونالدو و زلاتان جادویم کردند

ارلینگ هالند، ستاره جوان دورتموند آرزو دارد روزی لیگ قهرمانان را فتح کند.

ارلینگ جایزه پسر طلایی سال 2020 را امشب در تورین دریافت خواهد کرد. این ستاره جوان در سفر به ایتالیا و مصاحبه با نشریه توتواسپورت به تمجید از کریستیانو رونالدو و زلاتان پرداخته و این دو ستاره گلزن سری آ را دو اسطوره بسیاری از بازیکنان معرفی کرده است. ارلینگ هالند 20 ساله که تاکنون 33 گل در 32 بازی برای دورتموند به ثمر رسانده، مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ و متمول اروپا قرار دارد و بعید است در سالهای آینده او را در لباس دورتموند ببینیم.

ارلینگ هالند گفت: "بزرگترین آرزوی من فتح لیگ قهرمانان است و من می خواهم با دورتموند این جام را کسب کنم. در حال حاضر بایرن مونیخ بهترین تیم جهان است و ما باید راهی برای رسیدن به سطح بالاتر و شکست دادن آنها پیدا کنیم. ما با تمام توان خود تلاش خواهیم کرد. من هر روز فقط به کار سخت، تمرین و پیشرفت فکر می کنم.

هالند: رونالدو و زلاتان جادویم کردند

رونالدو و زلاتان؟ آنها دو قهرمان و دو پدیده هستند. من با دیدن بازی های آنها در تلویزیون جادو می شدم. آنها اسطوره بسیاری از بازیکنان از جمله من هستند. رونالدو و زلاتان نمونه هایی از نظر ثبات و تداوم بوده و برای سالهای طولانی در بالاترین سطح باقی مانده اند.

درگذشت دیگو آرماندو مارادونا؟ او یکی از بهترین بازیکنان تمام ادوار و احتمالا بزرگترین بازیکن تاریخ است. تمام دنیای فوتبال عزادار درگذشت مارادونا بودند و او یک قهرمان فوق العاده بود. من در ذهنم تصاویر بازی های باشکوه و گل های باورنکردنی مارادونا را حک کرده ام."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qebqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنجال خواهر کریس: مسی در حال پرستش رونالدو