تاریخ انتشار: 1399/09/25 01:09
کد خبر: 48563

دیدار ستاره باشاک با داور جنجالی

دمبا با ستاره، سنگالی استانبول باشاک شهیر و سباستین کولتسکو، داور جنجالی مکالمه تصویری جالبی با یکدیگر انجام دادند.

 چندی پیش یکی از بزرگترین جنجال های لیگ قهرمانان اروپا طی سالیان اخیر رخ داد؛ جایی که دو تیم پاری سن ژرمن و استانبول باشاک شهیر در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند اما این مسابقه به دلیل جنجال های رخ داده در آن نیمه تمام باقی ماند و ادامه بازی به شب بعد موکول شد.

ماجرا از این قرار بود که در دقیقه 20 بازی پیره وبو ، کمک مربی کامرونی باشاک شهیر اخراج شده و به نظر می رسد در این میان به او توهینی شده که باعث عصبانیت نیمکت تیم ترکیه ای شده است. داور چهارم بازی در کش و قوس اعتراض نیمکت نشینان باشاک شهیر روی یک صحنه به داور اطلاع می دهد که آن سیاهپوست را اخراج کن. همین لفظ باعث خشم تیم ترکیه ای و اعتراض شدید آنها شد که به مختل شدن بازی و ترک زمین و نیمه تمام ماندن بازی انجامید.

بعد از مسابقه نشریه گاردین مدعی شد داور رومانیایی مسابقه یعنی سباستین کولتسکو احتمالاً با محرومیت 10 جلسه ای روبرو خواهد شد. در همین ارتباط بعد از گذشت چند روز از این اتفاقات جنجالی یک دیدار غیرمنتظره صورت گرفته است.

دیدار ستاره باشاک با داور جنجالی

دمبابا، ستاره سنگالی استانبول باشاک شهیر با سباستین کولتسکو تماس تصویری داشته و با او درباره مسائل رخ داده در دیدار برابر پاری سن ژرمن صحبت کرده است؛ تماسی که به واسطه عثمان اندویه، هم وطن دمبابا و بازیکنی که چندین سال سابقه حضور در لیگ رومانی را در کارنامه داشته، صورت گرفته است.

گفتنی است در این تماس دمبابا هرگز از صحبت های مطرح شده به عنوان نژادپرستی یاد نکرده اما تاکید کرده که داور به دلیل حساسیت های موجود نباید از کلمه "سیاه" استفاده می کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oq9ld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش نیمار به تقابل با مسی در لیگ قهرمانان