تاریخ انتشار: 1399/09/26 23:40
کد خبر: 48415

حرکت مارادونایی سردار آزمون بعد از گل

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ به شیوه دو ستاره سابق فوتبال جهان مقابل دوربین تلویزیونی ظاهر شد.
حرکت مارادونایی سردار آزمون بعد از گل

در مهم‌ترین مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه، تیم  زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون را مثل دیدارهای قبل در ترکیب و خط حمله دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف تیم رده دومی اسپارتاک مسکو رفته است.

زنیت سنت‌پترزبورگ صدرنشین که در این مسابقه خانگی به دنبال افزایش فاصله سه امتیازی با اسپارتاک مسکو بود، بازی را هجومی آغاز کرد و پس از چند حمله متوالی توانست خیلی زود و توسط ستاره ایرانی‌اش به گل برسد.

در دقیقه ۸ این مسابقه زنیت سنت‌پترزبورگ حمله سریع و تاکتیکی از سمت راست زمین تدارک دید که برگشت توپ تا پشت محوطه جریمه و پاس در عرض وندل را سردار آزمون بدون مکث و با شوت زمینی و تماشایی از زیر دستان دروازه‌بان اسپارتاک مسکو عبور داد و تبدیل به گل کرد.

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ که با باز کردن دروازه اسپارتاک مسکو ۱۱ گله شد و به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه قرار گرفت، پس از این گل به شیوه جالبی به شادی پرداخت.

 

 

سردار آزمون بعد از گل تماشایی مقابل اسپارتاک، مقابل دوربین تلویزیونی کنار زمین حاضر شد و مقابل آن فریاد شادی سر داد و در آغوش هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت.

 

گل سردار گزارشگر مسابقه و بینندگان بازی را به یاد شادی‌های خاطره‌انگیز دیگو مارادونا فقید و استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول انداخت.

مارادونا در جام جهانی ۱۹۹۴ و دیدار تیم ملی آرژانتین مقابل یونان، پس از گلزنی به شیوه جالبی مقابل دوربین تلویزیونی فریاد زد که در آن زمان، این نحوه شادی منحصر به فرد بود.

جرارد هم در مارچ ۲۰۰۹ و بازی حساس لیورپول مقابل منچستر یونایتد، پس از باز کردن دروازه شیاطین سرخ به شیوه مارادونا شادی گل انجام داد که این اتفاق امشب هم در بازی زنیت سنت‌پترزبورگ و اسپارتاک مسکو و توسط سردار آزمون تکرار شد.

البته زنیت سنت‌پترزبورگ در دقیقه ۲۲ با گل به خودی دیان لوورن، مدافع پیشین لیورپول دروازه خود را باز شده دید تا اسپارتاک مسکو نیمه اول را با شکست پشت سر نگذارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oq9al

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال بازگشت سردار آزمون به ترکیب زنیت مقابل لاتزیو