تاریخ انتشار: 1399/09/27 22:36
کد خبر: 48343

کلید رسیدن به صدر جدول از نگاه ستاره یونایتد

فرد، هافبک برزیلی منچستریونایتد معتقد است که این تیم باید در مسابقات مهم ماه دسامبر به پیروزی دست پیدا کند.
کلید رسیدن به صدر جدول از نگاه ستاره یونایتد

شاگردان اوله گنار سولسشر  که اکنون در رتبه نهم جدول قرار دارند، از ساعاتی دیگر به مصاف شفیلد یونایتد قعرنشین خواهند رفت؛ مسابقه ای که پیروزی در آن می‌تواند حتی شیاطین سرخ را با رتبه پنجم جدول هم بالا بیاورد و آنها را به آینده مسابقات امیدوار کند.

فرد، هافبک برزیلی منچستر یونایتد معتقد است که این تیم باید برای رسیدن به صدر جدول در مسابقات مهم ماه دسامبر به پیروزی دست پیدا کند. او در مصاحبه ای گفت: " کلید بازگشت و پیروزی این است که ما تمرکز خود را حفظ کنیم؛ رفتن به زمین برای ارائه بهترین عملکرد، قاطعیت و البته ایمان داشتن به خودمان.

تیم ما این کار را در برخی از بازی‌های این فصل انجام داده است و ما بعضا عملکردهای بسیار خوبی داشته ایم. ما باید ثبات خود را حفظ کنیم و به نمایش‌های عالی خود ادامه دهیم."

فرد در ادامه گفت: " ما خیلی به بالای جدول نزدیک هستیم و بازی های بزرگی در ماه دسامبر انتظارمان را می کشد. اگر بتوانیم در آنها به پیروزی دست پیدا کنیم خیلی به تیم‌های صدرنشین لیگ نزدیک می‌شویم و شاید حتی به رتبه اول برسیم. بنابراین ما به دنبال پیروزی در هر بازی خواهیم بود و من مطمئن هستم که تمام تلاش مان را برای رسیدن به صدر و حفظ آن انجام خواهیم داد."

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vznaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فن دبیک در انتخاب منچستریونایتد اشتباه کرد