تاریخ انتشار: 1399/09/30 23:47
کد خبر: 48076

حسرت رئال مادرید ابدی خواهد بود

عملکرد فوق العاده برونو فرناندز در ترکیب منچستریونایتد همچنان ادامه دارد.

یک سال قبل و در چنین روزهایی بود که رئال مادرید به راحتی و با قیمتی در حدود 60 میلیون یورو فرصت داشت برونو فرناندز را از اسپورتینگ لیسبون جذب کند، اما زین الدین زیدان علاقه ای به این انتقال نشان نداد و هافبک پرتغالی در نهایت راهی اولدترافورد شد.

اما برونو فرناندز در این یک سال بقدری در ترکیب یونایتد درخشان ظاهر شده که بی تردید رئال مادرید و زیدان حالا از تصمیم خود پشیمان هستند. برونو فرناندز امروز نیز در جریان برتری شیرین تیمش مقابل لیدز با نتیجه 2-6، دو بار موفق به گلزنی شده و یک پاس گل نیز ارسال کرد تا دوباره ارزش های خود را به اثبات برساند.

برونو فرناندز در 27 بازی اخیر خود در لیگ برتر به طور مستقیم در 29 گل حضور داشته و موفق به زدن 17 گل و ارسال 12 پاس گل شده است. برونو فرناندز در دقیقه 20 موفق شد به زیبایی و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه گل سوم را به ثمر برساند و گل دوم او نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. منچستر یونایتد در مدت 20 دقیقه مقابل لیدز به سه گل رسید و این بهترین عملکرد آنها در شروع بازی در لیگ برتر از آگوست 2006 و دیدار مقابل فولام است که یونایتد در 16 دقیقه سه بار دروازه حریف را باز کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gmm7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچستر یونایتد مشتری جدید راموس