تاریخ انتشار: 1399/10/01 22:36
کد خبر: 48009

پاسخ تند سرخیو راموس به یک ادعای عجیب

سرخیو رامس پاسخ کریستوبال سوریا، مجری شبکه الچیرینگیتو را داده اسشت.

رئال مادرید این هفته و در دیداری دشوار موفق به غلبه بر ایبار شده و خود را به صدر جدول لالیگا نزدیک تر کرد. اما صحنه جنجالی این دیدار در دقیقه 82 رخ داد و بار دیگر باعث برویز شایعاتی در مورد سود بردن رئال مادرید از داوری ها شد. ضربه سر موتو، بازیکن ژاپنی ایبار به دست سرخیو راموس برخورد کرد و بسیاری معتقد بودند در این صحنه باید به سود ایبار یک پنالتی اعلام می شد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

 

حالا کریستوبال سوریا، مجری تلویزیونی در توئیتر خود خواهان اتحاد باشگاه های لالیگایی علیه رئال مادرید شد و البته سرخیو راموس نیز صحبت های او را خنده دار توصیف کرد. در سالهای اخیر جنجال های زیدی در مورد داوری در اسپانیا وجود داشته و ورود VAR نیز راه حل مناسبی برای جل این موارد نبوده است.

کریستوبال سوریا در صفحه خود نوشت: "من از 19 رئیس باشگاه های لالیگایی می خواهم که متحد شده و کاری کنند آخر یک بار روند داوری ها به سود رئال مادرید متوقف شود."

 
 

اما سرخیو راموس نیز در پاسخ صحبت های کریستوبال سوریا را خنده دار و شبیه به شوخی خوانده و به نوعی به تمسخر او پرداخته اسشت. راموس در پاسخ نوشت: "بچه، کوچولو، مضحک و خنده دار."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmjpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت پدیده ژاپنی به رئال مادرید منتفی شد