تاریخ انتشار: 1399/10/02 00:28
کد خبر: 47995

محمد صلاح در لیورپول کلافه شد!

هم‌تیمی سابق محمد صلاح مدعی شد او از وضعیت خود در لیورپول عصبانی است حتی اگر این عصبانیت روی عملکرد او در میدان تاثیری نداشته باشد.
محمد صلاح در لیورپول کلافه شد!

محمد ابوتریکه، بازیکن سابق تیم ملی مصر در گفت‌وگو با شبکه beIN Sports گفت: من با صلاح تماسی داشتم تا درباره وضعیتش در لیورپول با هم گپ بزنیم و متوجه شدم که او ناراحت است اما این موضوع هرگز روی عملکردش در زمین بازی تأثیر نمی‌گذارد. من می‌دانم که صلاح از وضعیتش در لیورپول ناراضی است و او دلایل نارضایتی‌اش را هم گفت اما یکسری رازها هستند که من نمی‌توانم درباره‌شان به صورت علنی صحبت کنم. فقط می‌توانم بگویم یکی از دلایل نارضایتی صلاح این بود که در بازی مقابل میتیلند (در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا) کاپیتان نبود.

محمد صلاح در لیورپول کلافه شد!

بازیکن سابق تیم ملی مصر افزود: اگر صلاح بازیکن رئال مادرید یا بارسلونا بود و آنجا در همان سطحی بازی می‌کرد که در لیورپول بازی کرده تا الان توپ طلا را برده بود و این کاملاً طبیعی است که یک روزنامه اسپانیایی از صلاح درباره بازی در رئال مادرید و بارسلونا سؤال بپرسد. به نظر من، لیورپول هم دارد به خاطر منافع اقتصادی‌اش به فروش صلاح فکر می‌کند. من هیچ نفوذی روی تصمیمات صلاح برای آینده‌اش ندارم. او دوست و برادر من است اما خودش آنقدر باهوش هست که بدانید چه چیزی به صلاح اوست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbzj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت لیورپول با دو باشگاه برای جذب مدافع شالکه