تاریخ انتشار: 1399/10/03 21:27
کد خبر: 47870

محرومیت ۱۰ هفته‌ای مدافع اتلتیکومادرید به خاطر شرط‌بندی

بازیکن انگلیسی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به دلیل تخطی از قوانین و شرکت در شرط‌بندی برای مدتی طولانی از شرکت در تمامی مسابقات فوتبالی محروم شد.
محرومیت ۱۰ هفته‌ای مدافع اتلتیکومادرید به خاطر شرط‌بندی

 و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس، کایران تریپیر به خاطر نقض قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس که بازیکنان فوتبال را از شرکت در شرط‌بندی منع می‌کند تا 10 هفته دیگر نمی‌‌تواند برای هیچ تیمی نه در رده ملی و نه باشگاهی بازی کند.

تریپیر 29 ساله که ظاهراً ماه اکتبر به همین دلیل از اردوی تیم ملی انگلیس قبل از بازی مقابل دانمارک کنار گذاشته شد، تأکید کرده که هرگز از شرکت در شرط‌بندی در فوتبال منفعت نبرده است. این توجیه او اما برای بخشش تخلفش کافی نبوده است و به همین دلیل او بازی رفت اتلتیکومادرید مقابل چلسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

 او علاوه بر 10 هفته محرومیتش از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال، به پرداخت 70 هزار پوند جریمه نقدی هم محکوم شده است. مجازات دفاع راست تیم اتلتیکومادرید از همین اکنون لازم الاجرا بوده است هرچند او از ماه می که برای اولین بار به شرکت در شرط‌بندی متهم شد، همواره سعی در رفع اتهام از خودش داشته است.

محرومیت تریپیر او را از حضور در حداقل 14 بازی اتلتیکومادرید باز خواهد داشت. نکته جالب درباره تخلفی که ظاهراً تریپیر در ماه جولای سال 2019 (همان مقطعی که از تاتنهام به اتلتیکومادرید پیوست) شده، این است که او تنها بر سر رقمی به اندازه 20 پوند شرط‌بندی کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yonjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوارس بعد از شکست کرونا آماده بازی با رئال شد