تاریخ انتشار: 1399/10/04 01:25
کد خبر: 47838

لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت برگزار می شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برای برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت تصمیم قطعی گرفته شده است.
لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت برگزار می شود

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه زمان بازی دربی پایتخت مشخص شده است، اظهار کرد: بله جدول مسابقات نهایی شده است و کنترل نهایی هم انجام داده ام. به طور حتم روز شنبه هفته آینده تاریخ برگزاری دربی پایتخت را اعلام می‌کنیم.   ما باید گمانه زنی هایمان نهایی شود و  یکی، ۲ هماهنگی  با استادیوم آزادی و سایر ورزشگاه‌ها انجام بدهیم تا زمان نهایی دربی پایتخت را مشخص کنیم.  

مهدی درباره قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: با توجه به ویدیو کنفرانسی که با AFC  داشتیم، ما ۳ فرضیه  داریم و  همکاران ما به طور موازی مذاکراتی با مسئولان کنفدراسیون آسیا در فینال لیگ قهرمانان آسیا انجام دادند. فرضیه اول به این صورت بود که بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در نیم فصل به صورت متمرکز  برگزار شود که به طور حتم این اتفاق رخ نمی‌دهد. فرضیه‌ای هم یکی، ۲ کشور خلیج فارس پیشنهاد داده بودند که مسابقات آسیایی در ماه مبارک رمضان برگزار شود که آن را به خاطر اینکه اوج بازی‌های آخر نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان است مخالفت کردیم.

او افزود: ما پیشنهادی برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و از ۴ نماینده کشورمان نظر خواهی کردیم  که این مسابقات در پایان رقابت‌های غرب آسیا و همانند فصل گذشته در ماه‌های تیر و مرداد برگزار شود. اگر این اتفاق رخ بدهد به نفع لیگ فوتبال ما است، چرا که بازی‌ها به تعویق نمی‌افتد، اما جواب قطعی داده نشده است. البته تصمیم قطعی بر برگزاری مسابقات آسیایی به صورت متمرکز و بازی‌های مرحله گروهی هم به صورت رفت و برگشت انجام شود.   

باشگاه نساجی نهایت همکاری را با سازمان لیگ کرد 

مهدی درباره زمان بازی نساجی و پرسپولیس بیان کرد: به طور حتم این بازی روز جمعه برگزار می‌کنیم. ما صحبتی با باشگاه نساجی داشتیم و آن‌ها نهایت همکاری را با ما دارند و مشکلی در این باره نداریم.  

او درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن  و اینکه این بازی باید ۳ برصفر به نفع سرخپوشان اعلام شود، گفت: باشگاه پرسپولیس مدارکی داشته که به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال از جمله کمیته انضباطی ارائه کرده است و در آنجا این موضوع رسیدگی می‌شود. البته ما کار خود را انجام می‌دهیم و این  بازی را طبق برنامه برگزار می‌کنیم مگر اینکه ارکان قضایی تصمیم دیگری بگیرند و به ما اعلام کنند. ما وظیفه برگزاری مسابقات را داریم و کمیته انضباطی تصمیم گیرنده قضایی است، اما طبق برنامه خودمان پیش می‌رویم.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npb9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نایب قهرمانی تلخ در شب صد‌ها اگر