تاریخ انتشار: 1399/10/04 22:37
کد خبر: 47785

به خواست رئال به ستاره ژاپنی بازی نمی دهم

اونای امری انتقادهای رئال مادرید بابت بازی ندادن به کوبو ستاره ژاپنی قرضی از رئال را رد کرد و گفت کوبو باید ثابت کند که استحقاق بازی در میدان را دارد.

تاکه‌فوسا کوبو پدیده ژاپنی رئال مادرید این فصل را به صورت قرضی در ویارئال به سر می برد ولی با توجه به شرایط نه چندان خوب او در این تیم شایعاتی در این باره به گوش می رسد که کوبو در ماه ژانویه به رئال مادرید برخواهد گشت.

رئالی‌ها از این ناراحتند که کوبو در ویارئال به اندازه کافی به میدان فرستاده نمی شود. آنها اونای امری سرمربی ویارئال را از این بابت مقصر می دانند. اما امری به این انتقادها از طرف رئال مادرید واکنش نشان داد و گفت کوبو تنها در صورتی به میدان می رود که استحقاق خود برای بازی را ثابت کند.

کوبو سال گذشته به عنوان یکی از کشفهای بزرگ رئال مادرید به پایتخت اسپانیا رفت و با لوس بلانکوس قراردادی 5ساله امضا کرد. این ستاره 19ساله فصل گذشته را در مایورکابه به عنوان بازیکن قرضی سپری کرد و در این فصل هم به صورت قرضی به ویارئال واگذار شد تا تجربه بیشتری بیندوزد.

اونای امری در این باره گفت:" وظیفه ما این نیست که حتی اگر یک بازیکن عملکرد خوبی نداشته باشد ده بازی پیاپی او را به زمین بفرستیم. به کوبو یک بازی داده شده و او باید ثابت می کرد که می تواند دوباره به میدان برود. این قانون چه برای بازیکنان جوان و چه برای هر کسی صادق است".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmzk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناگلزمن: به این دلیل سرمربی رئال نشدم