تاریخ انتشار: 1399/10/05 13:35
کد خبر: 47754

دیاس: ۲۰۲۱ سال قهرمانی منچسترسیتی است

خرید جدید منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد این تیم در سال جدید میلادی چند قهرمانی به دست بیاورد.
دیاس: ۲۰۲۱ سال قهرمانی منچسترسیتی است

به نقل از تایمز، روبن دیاس کاپیتان تیم فوتبال بنفیکا با قراردادی به ارزش ۶۸ میلیون یورو به منچسترسیتی پیوست و جانشین نیکولاس اوتامندی مدافع آرژانتینی این تیم شد. 

این بازیکن امیدوار است بتواند در سال جدید میلادی با سیتی قهرمان شود. با این حال کار تیمش در لیگ برتر چندان آسان نیست و سیتی با صدر جدول فاصله دارد. 

دیاس درباره شانس موفقیت سیتی در سال جدید گفت: بدیهی است که در این باشگاه  پیروزی تنها گزینه است. ما می دانیم که قهرمانی برای سیتی تا چه اندازه مهم است. ما فقط می خواهیم برنده شویم و شما باید برای این کار عطش داشته باشید تا بدانید که وقتی این اتفاق نمی افتد، شما باید ادامه دهید. بدیهی است که ما بسیار ناامید شدیم ، به خصوص بعد از بازی خانگی [مقابل وست بروم] اما مهم نحوه تمام کردن لیگ است نه ابتدای آن.  می خواهیم در سال ۲۰۲۱ در تمامی جام ها موفق شویم و چند عنوان قهرمانی به دست بیاوریم.

او در ادامه گفت: در پایان ما همیشه به دنبال سه امتیاز هستیم. من فکر می کنم که این زیبایی لیگ برتر است زیرا شما با هر کسی بازی می کنید ،  آنها سعی می کنند برنده شوند.  بدیهی است که شما تیم های مختلف ، سبک های مختلفی دارید. اما به طور کلی ، هر تیمی می تواند در یک بازی پیروز شود. من فکر می کنم این زیبایی آن است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bb9g8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت منچسترسیتی و تاتنهام برسر هافبک آتالانتا