تاریخ انتشار: 1399/10/05 13:40
کد خبر: 47753

هدیه ویژه مسی برای ۳ دروازه‌بان مطرح دنیا به مناسبت رکورد جدیدش

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به مناسب شکست رکورد گلزنی برای یک تیم باشگاهی دست به اقدام جالبی زده است.
هدیه ویژه مسی برای ۳ دروازه‌بان مطرح دنیا به مناسبت رکورد جدیدش

لیونل مسی چند روز پس از شکستن رکورد پله برای ثبت 644 گل در یک تیم باشگاهی (بارسلونا) تصمیم گرفت به سه تن از بزرگترین دروازه‌بان‌هایی که دروازه‌شان را باز کرد هدایایی خاص بفرستد.

سه دروازه‌بانی که ستاره آرژانتینی بارسلونا انتخاب کرد، به ترتیب جان لوئیجی بوفون سنگربان 42 ساله یوونتوس، یان اوبلاک دروازه‌بان اسلوونیایی اتلتیکومادرید و کپا آریسابالاگا دروازه‌بان اسپانیایی سابق اتلتیکومادرید و حال حاضر چلسی هستند.

مسی برای هر یک از این دروازه‌بان‌ها به تعداد گل‌هایی که از او خورده‌اند نوشیدنی‌هایی ارسال کرده که بطری‌ آنها به درخواست او سفارشی طراحی شده‌اند طوری که عدد گل‌هایی که او به آنها زده‌ است روی آن بطری‌ها درج شده است.

به عنوان مثال کاپیتان بارسلونا برای جان لوئیجی بوفون یک بسته حاوی دو بطری فرستاده که روی آنها اعداد 514 و 515 درج شده است. مسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در مصاف با یوونتوس دو بار دروازه بوفون را باز کرد که آنها به ترتیب گل‌های پانصدو چهاردهم و پانصدوپانزدهم او بودند.

بوفون در واکنش به هدیه دریافتی‌اش از سوی مسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با لحنی طنزآمیز نوشت: اینها دو هدیه‌ کوچکی هستند که لئو مسی برایم فرستاده است و نماد گل‌های 514 و 515 حرفه او در بارسلونا هستند. این گل‌های را یادم هست چون خیلی مرا تحت فشار قرار دادند و به بارسلونا اجازه داد تیم ما را 3 بر صفر شکست دهد. اما من نمی‌توانم بزرگی مسی و بارسلونا را انکار کنم مخصوصاً‌ در آن شب. تنها خواسته‌ای که دارم این است که این آخرین بطری‌های نوشیدنی کلکسیون من باشد. اوکی لیونل؟ فکر می‌کنم که این دو گل برایم کافی بودند. از تو بابت این نوشیدنی‌ها ممنونم. من آنها را به عنوان نوعی تمجید قبول می‌‌کنم. ما در سال‌های اخیر نبردهای فوق‌العاده‌ای داشتیم. تبریک بابت رکورد 644 گلت. این واقعاً دستاوردی باورنکردنی است.

دروازه‌بان دوم یان اوبلاک دروازه‌بان اتلتیکومادرید است که سهم او از نوشیدنی‌های ارسالی مسی بیشتر از بوفون بوده است. مسی برای اوبلاک 3 بطری با شماره‌های 488، 595 و 614 فرستاده است. سنگربان اسلوونیایی روخی بلانکو هم در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به مسی نوشته است: تبریک بابت رکورد فوق‌العاده 644 گلت. من هرگز گل خوردن را دوست نداشتم اما چالش متوقف کردن خود به دروازه‌بان‌ها انگیزه می‌دهد که بهترین عملکردشان را ارائه کنند. از تو بابت هدایای ویژه‌ات تشکر می‌کنم.

در همین حال کپا آریسالا بالاگا هم که دو بطری نوشیدنی به شماره‌های 523 و 542 هدیه گرفته‌ است، در صفحه شخصی خود برای مسی نوشت: تشکر فراوان بابت این هدیه و تبریک به مسی بابت رکورد جدید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ad8ek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی می‌داند وعده‌هایم عملی می‌شود