تاریخ انتشار: 1399/10/06 15:03
کد خبر: 47679

پوچتینو، مسی و آلی را برای پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد

در صورتی که سرمربی پیشین تاتنهام هدایت تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را برعهده بگیرد، خواهان جذب دو بازیکن است.
 پوچتینو، مسی و آلی را برای پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد

پس از اینکه توماس توخل آلمانی از سمت سرمربیگری پاری‌سن‌ژرمن اخراج شد از مائوریسیو پوچتینو به عنوان اصلی‌ترین گزینه برای نشستن روی نیمکت سرمربیگری پاریسی‌ها یاد شده است، مربی‌ای که پس از اخراج شدنش از سمت سرمربیگری تاتنهام در ماه نوامبر 2019 دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته است.

اکنون روزنامه فرانسوی «پاریزین» چاپ پاریس خبر می‌دهد در صورتی که پوچتینو هدایت پاری‌سن‌ژرمن را برعهده بگیرد، به دنبال آوردن لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا به PSG خواهد بود. قرارداد برنده 6 توپ طلا با بارسلونا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و گفته می‌شود سه باشگاه منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن و اینتر رقیب یکدیگر در راه جذب این مهاجم آرژانتینی هستند.

در سوی دیگر نشریه انگلیسی «سان» گزارش می‌دهد که اولین خرید مائوریسیو پوچتینو در پاری‌سن‌ژرمن، دله آلی خواهد بود، بازیکنی که این فصل جایگاهش در ترکیب اصلی تاتنهام را از دست داده و به نظر می‌رسد جایی در برنامه‌های تاکتیکی ژوزه مورینیو ندارد.

آلی 24 ساله که تا سال 2024 تحت‌قرارداد باشگاه تاتنهام است، این فصل تنها در 11 بازی (407 دقیقه از 990 دقیقه ممکن) برای اسپرز به میدان رفته و همین زمان کم بازی ممکن است او را برای جدایی از این تیم در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو متقاعد کند.

اخیراً پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا هم مدعی شد در صورتی که پوچتینو به عنوان سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن معرفی شود، اولین خرید او احتمالاً کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی اینتر خواهد بود که روزهای خوبی را در این تیم ایتالیایی تجربه نمی‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djbam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک سوال/اگر مسی به انگلیس می آمد ؛ بازهم همین فوتبالیست بود؟