تاریخ انتشار: 1399/10/07 23:16
کد خبر: 47567

چراغ سبز ستاره لایپزیش به مورینیو

مارسل سابیتزر، هافبک 26 ساله لایپزیش مشتاق مذاکره با تاتنهام است.

در همان ماه های ابتدایی حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت تاتنهام بود که این تیم در آلمان با سه گل مغلوب لایپزیش شده و با لیگ قهرمانان وداع کرد. مارسل سابیتزر در آن دیدار موفق شد دو بار دروازه اسپرز را باز کند و حالا مورینیو امیدوار است بتواند به زودی با این هافبک خلاق و گلزن در تاتنهام همکاری کند.

نشریه بیلد امروز در گزارشی دعی شد تاتنهام برای خرید مارسل سابیتزر وارد عمل شده و البته خود این بازیکن نیز برای رفتن به لیگ برتر ابراز علاقه کرده است. این هافبک اتریشی در حال حاضر با دریافت حقوق 5.5 میلیون پوند در سال، بالاترین درآمد را در باشگاه لایپزیش داشته و مدیران این تیم خواهان تمدید قرارداد و البته افزایش دستمزد او هستند.

قرارداد فعلی مارسل سابیتزر در سال 2022 به اتمام می رسد و در صورت عدم توافق برای تمدید، منطقی ترین راه فروش او به تاتنهام خواهد بود. مارسل سابیتزر که شش سال است برای لایپزیش بازی می کند، در این مدت نقش مهمی در کسب اعتبار این باشگاه و تبدیل شدن لایپزیش به یکی از قدرت های فوتبال آلمان ایفا کرده است. لایپزیش فصل گذشته تا یک قدمی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان نیز رفت و در نهایت در مرحله نیمه نهایی و با قبول شکست برابر پاری سن ژرمن با این تورنمنت وداع کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzm9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کابوس مصدومیت دست بردار لیورپول نیست