تاریخ انتشار: 1399/10/08 22:29
کد خبر: 47493

آغاز ماموریت تمدید با ستاره گرانقیمت بارسلونا

بارسلونا با عثمان دمبله، ستاره جوان و فرانسوی برای تمدید وارد مذاکره شده است.
آغاز ماموریت تمدید با ستاره گرانقیمت بارسلونا

اگرچه عثمان دمبله در تابستان سال 2017 و به عنوان جانشین نیمار راهی نوکمپ شد، اما هنوز در این حدود چهار فصل قادر به ارائه توانایی های خود نبوده و مصدومیت های متوالی مانع درخشش او شده است. این مهاجم فرانسوی تا سال 2022 با بارسلونا قرارداد داشته و اخیرا شایعاتی در مورد احتمال جدایی او شنیده شده است.

منچستریونایتد و یوونتوس دو مشتری علاقمند به جذب عثمان دمبله در تابستان پیش رو هستند و بارسلونا در صورت عدم تمدید، کار آسانی برای حفظ او نخواهد داشت. با این حال امروز موندو دپورتیوو مدعی شد مدیران بارسا مذاکرات خود را با مدیر برنامه دمبله برای یک توافق جدید آغاز کرده اند. البته هیچ قراردادی تا بعد از انتخابات ریاست باشگاه در تاریخ 24 ژانویه امضا نمی شود، اما مدیران ورزشی این باشگاه مذاکرات را آغاز کرده تا اطمینان دهند دمبله بازیکن مورد علاقه بارسلونا بوده و قصدی مبنی بر فروش او وجود ندارد.

البته عثمان دمبله در هفته های اخیر نیز به سان بسیاری از ماه های این چهار فصل مصدوم بوده و قادر به قرار گرفتن در ترکیب بارسلونا نبوده است. البته به نظر می رسد عثمان دمبله در هفته اول ژانویه بهبود یافته و آماده بازگشت به ترکیب شود. البته علاقه رونالد کومان به این بازیکن نیز در تصمیم مدیران بارسلونا به آغاز مذاکرات با عثمان دمبله بی تاثیر نبوده است.

 

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xemmz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دمبله توافق منچستریونایتد با بارسلونا را بر هم زد