تاریخ انتشار: 1399/10/12 14:14
کد خبر: 47282

گواردیولا نظر نهایی را داد؛ هری کین جانشین آگوئرو در سیتی

منچسترسیتی قصد دارد در تابستان با پیشنهاد ۹۰ میلیون پوندی هری کین را به اتحاد بیاورد تا جانشین سرخیو آگوئرو در این تیم شود.
گواردیولا نظر نهایی را داد؛ هری کین جانشین آگوئرو در سیتی

سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ سیتی مدتی است که به دلیل مصدومیت غایب بزرگ بازی‌های این تیم بوده است. او خیلی از بازی‌های این تیم را در اواخر فصل قبل از دست داد و به نظر می‌رسد پپ گواردیولا می‌خواهد جانشینی برای او به خدمت بگیرد و این بازیکن را در تابستان بفروشد.

هری کین تنها گزینه پپ گواردیولا برای پر کردن جای خالی سرخیو آگوئرو در این تیم است. گلزن اول تاتنهام و تیم ملی فوتبال انگلیس هنوز جامی به دست نیاورده است و خیلی تحت فشار است که بالاخره بتواند جام کسب کند. حالا سیتی که مدعی هر ساله قهرمانی است دست روی او گذاشته تا بتواند او را به خدمت بگیرد.

به نظر می‌رسد خرید این مهاجم اولویت اول سیتی برای تابستان باشد چرا که این باشگاه ۹۰ میلیون پوند برای خرید او کنار گذاشته است. این در حالی است که تاتنهام به این سادگی حاضر به فروش بازیکن گلزن خود نیست.

گابریل ژسوس برزیلی نتوانسته جای خالی سرخیو آگوئرو را پر کند و سیتی در این فصل با مشکل گلزنی روبه‌رو بوده و نتوانسته در امر گلزنی موفق باشد. باید دید جذاب‌ترین انتقال تابستانی فوتبال جزیره بعد از یورو ۲۰۲۰ که تابستان پیش رو برگزار می‌شود نهایی می‌شود یا کین همچنان به ماندن در تاتنهام اصرار خواهد ورزید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmlee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتور پرطرفدارترین تیم آسیا انتخاب شد