تاریخ انتشار: 1399/10/12 19:40
کد خبر: 47252

چرا مصدومیت فیلیپ کوتینیو به سود بارسلونا شد؟

به نظر می‌رسد با توجه به مصدومیت طولانی مدت فیلیپ کوتینیو باشگاه لیورپول باید با دریافت مبلغ ۲۰ میلیون یورو از بارسلونا خداحافظی کند.
 چرا مصدومیت فیلیپ کوتینیو به سود بارسلونا شد؟

فیلیپ کوتینیو فصل گذشته را در باشگاه بایرن مونیخ پشت سر گذاشت و با این تیم به سه گانه فوق العاده بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

با وجود عملکرد نسبتاً خوب ستاره برزیلی در ترکیب باواریایی‌ها اما باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که قرارداد او را دائمی نخواهد کرد و به همین خاطر کوتینیو در تابستان دوباره به بارسلونا بازگشت.

کوتینیو در ابتدای فصل حتی به یک بازیکن ثابت زیر نظر رونالد کومان تبدیل شده بود اما رفته رفته شرایط تغییر کرد و او اخیرا در جریان دیدار بارسا برابر ایبار نیز به شدت دچار مصدومیت شد تا سال 2020 به بدترین شکل ممکن برایش به پایان برسد.

گفته می‌شد در صورتیکه تعداد بازی های هافبک برزیلی در بارسلونا به عدد 100 برسد، این باشگاه کاتالانی باید با توجه به بندی در قرارداد او 20 میلیون یورو به لیورپول بپردازد اما اسپورت حالا مدعی شده که آسیب دیدگی طولانی مدت کوتینیو و دوری او تا اواخر فصل باعث خواهد شد که این بازیکن به این آمار نرسد و نهایتاً قرمزهای آنفیلد نیز از دریافت این پول بی‌نصیب بمانند چرا که بارسا قصد دارد کوتینیو را در تابستان 2021 به فروش برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39g8wq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بارسلونا به دنبال فروش ستاره گران قیمت خودش