تاریخ انتشار: 1399/10/14 21:48
کد خبر: 47108

زوج محبوب رونالدو مصدوم شد

آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی یوونتوس به دلیل مصدومیت بازی امشب این تیم مقابل اودینزه را از دست داده است.
زوج محبوب رونالدو مصدوم شد

یوونتوس در آخرین روزهای سال 2020 عملکرد پر نوسانی داشت و شکست مقابل فیورنتینا بدترین پایان ممکن را برای آن ها رقم زد تا فاصله تیم آندره پیرلو با صدر جدول افزایش پیدا کند اما بر هیچ کس پوشیده نیست که بیانکونری همچنان یکی از شانس‌های اصلی فتح اسکودتو محسوب می‌شود.

در همین ارتباط یوونتوس امشب از سری مسابقات هفته پانزدهم سری آ میزبان اودینزه خواهد بود و برای نزدیک شدن دوباره به صدر جدول نیاز مبرمی به پیروزی در این مسابقه دارد.

انتظار می رفت آندره پیرلو برای بازی امشب مقابل اودینزه از زوج کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا در خط حمله خود استفاده کند؛ دو بازیکنی که نمایش های خوبی در کنار هم ارائه داده اند و به نظر می رسد که رونالدو نیز با ستاره اسپانیایی راحت تر ارتباط برقرار می کند.

با این حال دقایقی پیش لیست یوونتوس برای بازی امشب منتشر شد که در آن نامی از آلوارو موراتا دیده نمی شود. گزارش داده شده که این بازیکن از ناحیه ران پای راست دچار مصدومیت شده و به همین دلیل مقابل اودینزه غایب خواهد بود. همچنین به احتمال فراوان پیرلو در مسابقه امشب از پائولو دیبالا کنار کریستیانو رونالدو در خط حمله خود استفاده خواهد کرد.

زوج محبوب کریس رونالدو مصدوم شد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emxb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک شب ویژه برای کریس رونالدو