تاریخ انتشار: 1399/10/14 22:53
کد خبر: 47098

لمپارد امشب اخراج می شود؟

منچسترسیتی با ارائه نمایشی درخشان سه بار دروازه چلسی را در نیمه اول باز کرد.

چلسی در هفته های اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر نگرفته و فرانک لمپارد نیز به همین دلیل به شدت تحت فشار است. آنها امروز در خانه خود پذیرای منچسترسیتی بوده اند و با ارائه نمایشی ضعیف در نیمه اول سه بار دروازه خود را باز شده دیده اند. ادامه این روند ممکن است خیلی زود و در همین شروع سال جدید میلادی باعث اخراج فرانک لمپارد شود.

ایلکای گوندوغان روی پاس فیل فودن در دقیقه 17 و پشت محوطه صاحب فرصت شده و با یک چرخش تماشایی و ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل اول سیتی در این دیدار را وارد دروازه چلسی کند. ایلکای گوندوغان در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر سه گل به ثمر رسانده که این کارنامه یکی بیشتر کل آمار گلزنی او او در فصل گذشته در لباس منچسترسیتی و در 31 بازی بوده است.

اما سه دقیقه بعد و روی پاس زمینی گوین دی بروین بود که فیل فودن در دهانه دروازه صاحب فرصت شده و توانست با ضربه ای دقیق گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند. فیل فودن با 20 سال و 220 روز سن، پس از جرمین دفو در سپتامبر 2002 و با 19 سال و 356 روز، به دومین بازیکن جوانی تبدبل شد که در یک بازی لیگ برتری مقابل چلسی هم موفق به گلزنی و هم ارسال پاس گل می شود

اما در دقیقه 35 این بار کوین دی بروین روی ریباند ضربه رحیم استرلینگ موفق شد به راحتی دروازه چلسی را باز کرده و شکستی سنگین را در نیمه اول برای آبی های لندن رقم بزند. کوین دی بروین اولین بازیکن منچستر سیتی پس از کارلوس توز در سال 2010 است که توانسته در سه بازی پیاپی برابر چلسی گلزنی کند. همچنین او با 74 پاس گل به رکورد تیری آنری در لیگ برتر انگلیس رسید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277an6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پنالتی چلسی مقابل سیتی سوخت؟