تاریخ انتشار: 1395/08/05 16:20
کد خبر: 252970

رونی ناجی سرالکس شد

دو تیم شهر منچستر امشب در جام اتحادیه به مصاف هم می‌روند. شش سال قبل در همین رقابت آن‌ها با هم روبرو شدند که در نهایت فرگوسن پیروز میدان شد.
رونی ناجی سرالکس شد

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، باقی‌مانده دیدار‌های یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس معروف به «لیگ کاپ» امشب ساعت 22:15 برگزار می‌شود که در مهمترین آن‌ها پپ به مصاف مورینیو خواهد رفت. 

هر دو تیم به نوعی در بحران به سر می‌برند و پیروزی در این بازی بدون تردید روحیه مضاعف برای ادامه کار به آن‌ها خواهد داد. 

شش سال قبل (ژانویه 2010) زمانی که یونایتد سرالکس فرگوسن را بر روی نیمکت خود می‌دید دو تیم همشهری در نیمه نهایی جام اتحادیه به مصاف هم رفتند.

سیتی با پول‌های سران عربی جان تازه ای گرفته بود و مانچینی را هدایت‌گر تیم می‌دید. توز، کمپانی، آدبایور، رایت فیلیپس و بلیمی مهره‌های اصلی سیتیزن‌ها به شمار می‌رفتند.

دیدار رفت در ورزشگاه سیتی با درخشش کارلوس توز به سود آبی‌پوشان به سرانجام رسید و شاگردان الکس باید در اولدترافورد غوغا می‌کردند.

در دیدار برگشت با گل اسکولز یونایتد جلو افتاد و کریک خیال هواداران را راحت کرد. اما این بار دوباره توز آرژانتینی به کمک سیتی آمد و بازی دو بر یک شد تا همه چشم به وقت‌های اظافه بدوزند.

ثانیه‌های پایانی وین رونی که امروزه نیمکت نشین شده و بسیار افت کرده است ناجی تیمش شد و گل سوم را به ثمر رساند تا اولدترافورد غرق شادی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yygxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: هرگز درباره توانایی استوریج شک نکرده ام