تاریخ انتشار: 1399/10/17 22:37
کد خبر: 46864

عذرخواهی بعد از جنجال در تمرین آنتورپ

دیدیه لامکل، هافبک کامرونی و جنجالی آنتورپ به خاطر رقم زدن اتفاقات امروز عذرخواهی کرد.
عذرخواهی بعد از جنجال در تمرین آنتورپ

دیدیه لامکل در ماه های اخیر در تلاش برای جدایی از باشگاه بلژیکی آنتورپ بوده و به نظر می رسد او قصد دارد برای ادامه دوران ورزشی خود راهی پاناتینایکوس یونان شود. البته مدیران باشگاه آنتورپ در حال حاضر با این انتقال مخالفت کرده و مجوز جدایی دیدیه لامکل را صادر نکرده اند.

اما این بازیکن امروز جنجال بزرگی به پا کرده و موجبات خشم باشگاه آنتورپ را پدید آورد. دیدیه لامکل با لباس باشگاه اندرلخت، تیم بزرگ بلژیکی راهی تمرین آنتورپ شده و اینگونه قصد داشت ناراحتی خود را از تصمیم مدیران این تیم مبنی بر عدم صدور مجوز جدایی را نشان دهد.

در هنگام ورود به مجموعه، نیروهای امنیتی اجازه حضور دیدیه لامکل را نداده و به علت پوشیدن لباس اندرلخت با حضور او در تمرینات آنتورپ مخالفت کردند. بدین ترتیب بین طرفین درگیری ایجاد شده و ماموران امنیتی و دیدیه لامکل به زد و خورد با یکدیگر پرداختند. در نهایت هافبک کامرونی مجموعه را ترک کرد و درگیری ختم به خیر شد.

اما دیدیه لامکل ساعتی قبل با انتشار ویدئویی عذرخواهی کرد و توئیتر باشگاه بلژیکی نیز این ویدئو را پوشش داد. دیدیه لامکل در این ویدئو می گوید: "می خواهم از آنتورپ و هوادارانش عذرخواهی می کنم، زیرا آنها طرفدارانی فوق العاده بوده و همیشه از من حمایت کرده اند. فکرم مشغول ماجرای دیگری بود و به همین دلیل چنین واکنشب در تمرینات از خود نشان دادم. من واقعا قصد دارم بابت این رفتارم عذرخواهی کنم. من هرگز حمایت های هم تیمی ها و کادر فنی باشگاه از بدو ورودم به باشگاه آنتورپ را فراموش نمی کنم. اگر سرمربی جدید بخواهد در خدمت باشگاه هستم و امیدوارم در اسرع وقت هواداران شرایط حضور در استادیوم ها را پیدا کنند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbpdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشخص شدن گزینه نهایی سرمربیگری تیم بیرانوند