تاریخ انتشار: 1399/10/18 01:18
کد خبر: 46845

آرزویم پوشیدن دوباره پیراهن رئال مادرید است

دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی آرسنال آرزو دارد دوباره روزی برای رئال مادرید بازی کند.
آرزویم پوشیدن دوباره پیراهن رئال مادرید است

در انتهای این فصل قرارداد قرضی دنی سبایوس با آرسنال به اتمام خواهد رسید و او دوباره تحت قرارداد رئال مادرید خواهد بود. دنی سبایوس در مورد رابطه اش با زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید صحبت کرده و ابراز امیدواری کرد دوباره در آینده روزی برای این تیم بازی کند.

دنی سبایوس گفت: "من یک قرارداد طولانی با رئال مادرید امضا کرده ام و هنوز دو سال و نیم از آن قرارداد باقی مانده است. در حال حاضر هدف من موفقیت در آرسنال، اما آرزویم پوشیدن دوباره پیراهن رئال مادرید است. برای ما در رئال مادرید، ورود زین الدین زیدان اتفاق خوشایندی بود. هر کسی سلیقه خود را در مورد بازیکنان مختلف دارد، زیدان به من گفت که می خواهد به من فرصت بازی کردن بدهد، او با من صریح بود.

حضور میکل آرتتا روی نیمکت آرسنال به سود من شد، زیرا او در گذشته در پست مشابه من بازی می کرد. او از ما می خواهد توپربایی کرده و به سمت دروازه حریف حمله کنیم.

 
 

دوران حضور در رئال بتیس؟ من روزی می خواهم بازگشته و دوباره با هواداران این تیم دیدار کنم. بتیس با هر باشگاهی در دنیا متفاوت است و رابطه دوستانه من و هواداران این تیم دوباره برقرار خواهد شد."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xepxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سالروز پیوستن زیدان به رئال مادرید