تاریخ انتشار: 1399/10/18 13:07
کد خبر: 46828

رئال مادرید نه؛ ستاره کره ای ماندنی است

تاتنهام نسبت به حفظ سون هیونگ مین، ستاره کره ای خود اطمینان دارد.
رئال مادرید نه؛ ستاره کره ای ماندنی است

تاتنهام اطمینان دارد با شروع مذاکرات برای تمدید قرارداد سون هیونگ مین، او با دستمزد هفته 200 هزار پوندی قراردادش را تمدید خواهد کرد. با شیوع ویروس کرونا، پروسه تمدید قرارداد سون هیونگ مین و هری کین متوقف گشته و این اتفاق باعث نگرانی هواداران اسپرز در مورد احتمال جدایی این دو بازیکن ارزشمند شده است. اما نشریه تلگراف مدعی شد مدیران تاتنهام موقتا روند مذاکرات را متوقف کرده اند و بعد از اتمام دوران کرونا، آنها به طور جدی تر این پروسه را دنبال خواهند کرد.

اما در این شرایط نیز تاتنهام اطمینان دارد سون هیونگ مین قرارداد اقامت خود را تا سال 2023 تمدید کرده و با افزایش 25 درصدی دستمزد هفتگی فعلی 150 هزار پوندی خود موافقت می کند. البته یکی دیگر از دلایل تاخیر ادامه مذاکرات نیز تغییر مدیر برنامه ستاره کره ای است، اما تمدید قرارداد هری کین و سون در لیست اولویت های دانیل لووی، مالک باشگاه قرار دارد.

این در حالیست که چندی قبل عنوان شد رئال مادرید و زین الدین زیدان علاقه زیادی به جذب سون دارند و انتقال این بازیکن در دستور کار مدیران رئال قرار گرفته است. همچنین پپ گواردیولا نیز از هواداران سون است، اما به نظر او قصدی مبنی بر جدایی از تاتنهام ندارد. سون در این فصل در شرایط بسیار خوبی بوده، در 25 بازی 16 گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل نیز ارسال کرده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gdb7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آرزویم پوشیدن دوباره پیراهن رئال مادرید است