تاریخ انتشار: 1395/08/05 17:13
کد خبر: 252950

مورینیو، راشفورد را به تیم ملی جوانان نمی دهد

گرت ساوت گیت عنوان کرد که همیشه تصمیم گیری درباره بازیکنانی مانند راشفورد دراین مقطع ازفصل سخت است.
مورینیو، راشفورد را به تیم ملی جوانان نمی دهد

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، سرمربی موقت تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت، برای تصمیم گیری درباره رفتن راشفورد به بازی های اروپایی تابستان آینده عجله ای ندارد.

مورینیو تردید دارد که آیا راشفورد باید در مسابقات لهستان حضورداشته باشد یا نه؟ اما ساوت گیت می خواهد عملکرد بازیکن درکل فصل را ببیند.

مورینیو اعلام کرده بود بازگشت راشفورد به زیر21 ساله ها منطقی نیست.

ساوت گیت درسپتامبرپس ازبرکناری آلاردایس وقتی که راشفورددربرابر نروژهتریک کرد اورا برای ترکیب اصلی درماه اکتبر انتخاب کرد. راشفورد 5 باربرای تیم ملی بازی کرده و1 گل نیزبه ثمررسانده اما ساوت گیت اصراردارد فکرکردن درباره موقعیت او خیلی زود است .

ساوت گیت گفت:

همیشه تصمیم گیری درباره بازیکنانی مانند راشفورد دراین مقطع ازفصل سخت است. ممکن است شما راهی ایده آل برای ملی پوشان جوان درنظر داشته باشید اما باید تمام فصل را تحمل کنید. وبه عملکرد باشگاهی وبازی های آینده او نیزتوجه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را درباره آنها بگیرید. واین سناریویی است که ازدوسال پیش درباره جوانان خود درپیش گرفته ایم این سناریو را به عنوان بخشی از برنامه خود در تیم های پایه ای در نظر داریم. مسئله دیگر اینست که آیا همچنان می خواهیم از وجود این بازیکنان در تیم های پایه ای هم استفاده کنیم یا خیر. یا اینکه قرار است مثل چند ماه گذشته از وجود بازیکنانی مثل راشفورد در هر دو تیم جوانان و بزرگسالان استفاده کنیم .

وقتی به دوماه اخیر مارکوس نگاه میکنیم اورا دردوراهی میبینیم باید صبرکنیم وببینیم که جابه جایی برای او چگونه بوده است. من فقط میتوانم بیشتربه طورکلی صحبت کنم، به نظرمیرسد همه چیز فرضیه است. ماهمیشه تلاش میکنیم تا نشان دهیم حق وتجربه چه می گوید. مایلیم آنهارا برای رفتن به تیم اصلی آماده کنیم وشاهد موفقیتشان باشیم.

راشفورد هم اکنون درکنار کاپیتان انگلیس وین رونی در اولدترافورد بازی می کند. ساوت گیت اصراردارد که گفتگو با یونایتد ومورینیو درطول فصل سازنده خواهد بود.

سرمربی موقت تیم ملی انگلیس:

وقتی واضح است که چه کسی میخواهد برود ما برای ماه ها مناظره نمی کنیم .من می دانم که ازآغاز این کمپین جان و رحیم قراربود با بزرگسالان باشند، اریک و دله نیز درابتدای راه قراردارند .شما همیشه میبینید که یک بازیکن کجاست، چندبازی انجام می دهد و برای آنها بهترین چیست. ما همیشه برسراین قضایا با باشگاه ها درارتباطیم. به نظرمن حرف ژوزه کاملا منطقی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27n97v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا مهم‌ترین چهره فوتبالی دهه اخیر است
ژاوی: «پپ» می‌تواند فوتبال انگلیس را دگرگون کند/ سطح بارسلونا فراتر از بازی با سلتاویگو است