تاریخ انتشار: 1399/10/18 21:49
کد خبر: 46806

دیوید بکام سرمربی تیمش را اخراج کرد

باشگاه اینترمیامی سرمربی خود دیگو آلونسو را اخراج کرد و گفته می شود دیوید بکام مالک باشگاه قصد دارد وظایف ورزشی بیشتری در این تیم به عهده بگیرد.
دیوید بکام سرمربی تیمش را اخراج کرد

باشگاه آمریکایی اینترمیامی که اولین فصل حضور خود در لیگ MLS این کشور را پشت سر می گذارد و مالکیتش در اختیار دیوید بکام اسطوره انگلیسی دنیای فوتبال است سرمربی خود دیگو آلونسو را اخراج کرد. گفته می شود ممکن است بکام وظایف ورزشی بیشتری در این تیم به عهده بگیرد.

باشگاه اینترمیامی اعلام کرد دو طرف به این نتیجه رسیده اند که به همکاری پایان دهند. آلونسو تنها برای حدود یک سال به عنوان سرمربی اینترمیامی فعالیت کرد. میامی فصل را با کسب هفت پیروزی، سه تساوی و سیزده شکست به پایان رساند و در کنفرانس شرقی به مقام دهم دست یافت.

اینتر میامی به این ترتیب به رقابتهای پلی آف لیگ MLS راه یافت اما با شکست مقابل نشویل اس سی به فصل پر فراز و نشیب خود که با انتظارهای زیادی آغاز شده بود پایان داد.

گفته می شود پیش از شروع فصل جدید لیگ MLS دیوید بکام مالک باشگاه قصد دارد در زمینه ورزشی مسئولیتهای بیشتری به عهده بگیرد. پل مک‌دانا مدیر ورزشی باشگاه هم چندی پیش استعفا داده و حالا به نظر می رسد بکام قصد دارد فعلا جای خالی او را پر کرده و در اولین مرحله یک سرمربی جدید استخدام کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbq55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوست دارم وحید گلِ دربی را بزند