تاریخ انتشار: 1399/10/18 23:43
کد خبر: 46791

فشار زیادی روی من بود و پیراهنم را درآوردم

مهاجم مس رفسنجان به خبرورزشی گفت: مدل تیم ما به این شکل است که چه بازیکنان روی نیمکت و چه بازیکنانی که به زمین می‌روند، با همدیگر هیچ فرقی ندارند.
فشار زیادی روی من بود و پیراهنم را درآوردم

 مس رفسنجان در دیدار بیرون از خانه با فولاد خوزستان توانست با کسب یک امتیاز اهواز را ترک کند. مهرداد آوخ، مهاجم مس رفسنجان که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد، با گلزنی شادی را به تیمش برگرداند چراکه تساوی در زمین فولادی‌ها دست کمی از برد ندارد. او در همین خصوص گفت‌:

«خیلی خوب می‌دانستیم فولاد یکی از پرمهره‌ترین و پرستاره‌ترین تیم‌های لیگ است اما توانستیم آنها را متوقف کنیم. در اوایل بازی مهرداد رضایی یک شوت خیلی قشنگ زد که به تیر دروازه فولاد خورد و تیم حریف موقعیت آنچنانی نداشت و موفق شدیم نیمه اول را بدون گل تمام کنیم.»

فشار زیادی روی من بود و پیراهنم را درآوردم

آوخ که تعویض طلایی تیمش لقب گرفت، در این خصوص ادامه داد: «مدل تیم ما به این شکل است که چه بازیکنان روی نیمکت و چه بازیکنانی که به زمین می‌روند، با همدیگر هیچ فرقی ندارند. ما یک تیم هستیم و کادر فنی هرچه صلاح بداند، همان می‌شود. من امسال هم فیکس بازی کردم و هم ذخیره بودم و مطمئن بودم وقتی وارد زمین می‌شوم، می‌توانم بهترین عملکردم را داشته باشم و گلزنی کنم.»

این بازیکن که بعد از گلزنی پیراهنش را درآورد و به طرز عجیبی شادی کرد، در این خصوص ادامه داد: «شاید در آن لحظه درآوردن پیراهن و اخطار گرفتن کار منطقی‌ای نبود ولی فشار بازی خیلی زیاد بود اما در دقیقه ۹۳ یک امتیاز ارزشمند مقابل فولاد گرفتیم و وقتی دیدم همه حتی کسانی که بیرون زمین بودند به خوشحالی پرداختند، من هم آن‌گونه شادی کردم و یک کارت زرد را به جان خریدم.»

وی درخصوص دیدار پیش‌رو با ماشین‌سازی نظرش را این‌گونه بیان کرد: «شاید ماشین‌سازی امتیازات کمی گرفته باشد اما در خیلی از بازی‌ها در آخرین دقایق گل خورده است. در لیگ برتر ما هیچ حریف ساده‌ای نداریم. ما باید با همه تمرکزمان وارد زمین شویم. بازی در خانه ماست و اگر ۳ امتیاز را بگیریم، می‌توانیم تا وسط جدول جایی که استحقاقش را داریم، تیم‌مان را بالا بکشیم. مس رفسنجان فوتبالی ارائه می‌دهد که همه از آن تعریف می‌کنند. ما مطمئناً به هدفی که داریم می‌رسیم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzvd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس‌ رفسنجان و سه بازیکن مصدوم برای دیدار مقابل فولاد