تاریخ انتشار: 1399/10/19 02:38
کد خبر: 46778

شوک در اتلتیکو؛ سیمئونه می‌رود یا بلوف می‌زند؟

اظهارات دیگو سیمئونه بعد از شکست ناباورانه اتلتیکو در مرحله دوم جام حذفی اسپانیا باشگاه اتلتیکو را به شدت نگران کرده است.
 شوک در اتلتیکو؛ سیمئونه می‌رود یا بلوف می‌زند؟

بعد از آنکه اتلتیکو مادرید دیروز مقابل کورنلا در مرحله دوم جام حذفی اسپانیا 1-0 شکست خورد و با این شکست ناباورانه و تلخ امیدهایش در جام حذفی را پایان یافته دید دیگو سیمئونه در اظهارات خود جملاتی به زبان آورد که احتمال قصد او برای جدایی از اتلتیکو را مطرح کرد. احتمالی که در فوتبال اسپانیا سر و صدای زیادی به پا کرده و مدیران اتلتیکو را به شدت نگران کرده است.

در سال 2011 یعنی زمان شروع دوران مربی گری سیمئونه در اتلتیکو، مدیریت باشگاه دقیقا زمانی تصمیم به تغییر در صدر کادر فنی تیم احساس کرد که روخی بلانکو مثل دیروز در مقابل تیمی از دسته دوم در جام حذفی شکست خورده بود. 9 سال بعد این اتفاق تلخ دوباره برای اتلتیکو تکرار شد. با این تفاوت که دیگو سیمئونه این روزها جایگاهی به شدت مستحکم در باشگاه دارد و تیمش در لالیگا صدرنشین و مدعی قهرمانی است. به همین دلیل بود که شکست دیروز تبعاتی مثل شکست 9 سال پیش نداشت.

اتلتیکو اما برای دومین سال پیاپی بود که در همان شروع جام حذفی در مرحله دوم مقابل تیمی از دسته دوم شکست خورده و حذف می شد. این تلخی شکست را برای سیمئونه دو چندان کرده بود.

بعد از شکست تلخ مقابل کورنلای دسته دومی، چولو به خبرنگاران گفت:" در سالهای اخیر این جام برای ما دیگر هیچ حس رضایتی ندارد و اگر قرار باشد سال آینده دوباره در آن رقابت کنیم باید از الان به فکر راه حل باشیم. فوتبال پرچالش است و آدم باید همیشه آماده احتمالات باشد. من اینجا راضی هستم ولی همیشه نسبت به تصمیم باشگاه هم آمادگی دارم".

سیمونه

این صحبت‌های سیمئونه در پاسخ به سوالی مطرح شد که از او درباره ادامه کارش در اتلتیکو پرسیده شده بود. اما همین چند جمله کافی بود تا مثل بمب باشگاه اتلتیکو را نگران کند. مدیریت باشگاه و هواداران حالا در بحبوحه شرایط خوب و صدرنشینی در لالیگا در حالی که اصلا انتظارش را نداشتند باید نگران آینده سرمربی شان باشند.

سیمئونه سیگنال ترک باشگاهی را داده که تا کنون بیش از 500 بازی به عنوان سرمربی روی نیمکتش نشسته. هواداران اتلتیکو که تیم‌شان علاوه بر صدرنشینی در لالیگا با کسب 38 امتیاز از 15 بازی، در لیگ قهرمانان هم به مرحله یک هشتم نهایی رسیده و در مقابل حریفش در این مرحله چلسی هم شانس بالایی برای پیروزی دارد، از شنیدن چنین خبرهایی شوکه هستند. می توان حدس زد که میزان این شوک در راهروهای باشگاه به مراتب بیشتر از نزد هواداران است.

اتلتیکو در واکنش ترجیح داده روی این واقعیت تاکید کند که سیمئونه تا سال 2022 با بشگاه قرارداد دارد و به قرارداد خود پایبند خواهد بود.

سیمونه

البته برخی رسانه‌های اسپانیایی به این اشاره کردند که صحبتهای سیمئونه باعث شد روایت رسانه‌ای به جای توجه به باخت تلخ مقابل تیم دسته دومی، به مساله ادامه کار او در اتلتیکو تمایل شود. این رسانه ها در واقع صحبتهای ال چولو را تهمیدی زیرکانه برای فرار از شکست ناباورانه در جام حذفی تفسیر کردند.

سیمئونه تا اینجا 502 بازی به عنوان سرمربی روی نیمکت اتلتیکو نشسته و از این بازی ها 303 پیروزی، 115 تساوی و 84 شکست بدست آورده است. روخی بلانکو با هدایت او یک بار در سال 2014 فاتح لالیگا شده و در همان سال سوپرجام اسپانیا را فتح کرده است. سیمئونه در اروپا هم برای اتلتیکو افتخارآفرینی کرده و تیمش را دو بار در سالهای 2012 و 2018 در لیگ اروپا به قهرمانی رسانده و در همین دو سال دو بار هم سوپرجام اروپا را بالای سر برده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbqme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 گریزمان: خوش‌شانس بودم که زیر نظر سیمئونه بودم