تاریخ انتشار: 1399/10/19 20:23
کد خبر: 46741

هشدار دوباره زیدان به پرز در مورد تمدید با راموس

زین الدین زیدان دوست دارد هر چه سریع تر قضیه تمدید قرارداد سرخیو راموس و لوکاس واسکز نهایی شده و آنها ماندنی شوند.
 هشدار دوباره زیدان به پرز در مورد تمدید با راموس

رئال مادرید امروز بدون زیدان راهی پامپلونا شد تا احتمالا فردا در یک هوای برفی برابر اوساسونا قرار بگیرد. 

زین الدین زیدان که روز گذشته مشکوک به کرونا بود نیز پس از منفی شدن هر دو تستش مجوز سفر همراه کاروان رئال را گرفت و فردا از روی نیمکت تیمش را هدایت خواهد کرد.

زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« بازی دشوار در یک زمین همیشه سخت را پیش رو داریم و باید بهترین سطح خودمان را نشان دهیم. فاکتورهای زیادی فردا در کسب پیروزی تاثیرگذار خواهد بود.»

مشکوک به کرونا:« کمی انتظار کشیدم ولی در نهایت هر دو تستم منفی شد و دیگر مشکلی برای سفر نیست. البته برای هر اتفاقی خودمان را مهیا کرده بودیم. بدون مشکل به تیم ملحق خواهم شد.»

احتمال تعویق بازی:« منتظرم که به میدان برویم و زمین هم شرایطش خوب باشد. الان نمی دانم فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد.  امشب سفر می کنیم و خواهیم دید شرایط چطور خواهد بود.»

سفر به پاملپونا یک روز زودتر از زمان مقرر:« مهم نیست. در هر صورت باید به آنجا برویم و بازی کنیم. به ما گفتند امروز برویم و هیچ مشکلی نیست.»

تمدید قراردادها:«  در این مورد صحبت کرده ایم ولی مهم است که این قضیه حل و فصل شود. دوست دارم هر چه زودتر کار تمدید بازیکنانم نهایی شود اما الان برایم مهم این است که برای بازی فردا در بهترین شرایط باشند. خوب تمرین کنند و کاری که به عهده شان است را به خوبی انجام دهند. این برایم مهمتر از هر چیزی است.»

راموس و لوکاس در اندیشه ترک رئال:« قطعا باب میل من نیست ولی در فوتبال چیزی قابل پیشبینی نیست. گفتم که امیدوارم این موضوع به خوبی تمام شود. می دانید که دوست دارم هر دو ماندنی شوند و منتظر هستم تا تمدید کنند.»

وضعیت هازارد:« او با ماست و منظم تمرین کرده است ولی نمی دانم هنوز بازیکن 90 دقیقه است یا خیر. باید زمین را ارزیابی کنم و سپس تصمیم خواهم گرفت که در ترکیب باشد یا خیر. در مورد او عجله ای ندارم.»

سرنوشت رونالدو در انتظار راموس:« خواهیم دید. الان سرخیو با ماست و به بازی فردا فکر می کند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qepen

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش زیدان به خطای هند راموس