تاریخ انتشار: 1399/10/21 00:54
کد خبر: 46661

توقف مذاکرات لیورپول با صلاح

لیورپول در حال حاضر مذاکرات برای تمدید قرارداد محمد صلاح را متوقف کرده است.
توقف مذاکرات لیورپول با صلاح

عملکرد درخشان محمد صلاح در این فصل باعث شده باز هم شایعاتی در مورد احتمال انتقال این بازیکن به لالیگا شنیده شده است. ستاره مصری چند قبل در مصاحبه ای با نشریه آ.اس به تمجید از دو تیم رئال مادرید و بارسلونا پرداخت و در این مدت دوباره شایعات در مورد رفتن محمد صلاح به فوتبال اسپانیا منتشر شده است.

اما نشریه دیلی میل مدعی شد لیورپول در حال حاضر برنامه ای برای تمدید قرارداد با محمد صلاح نداشته و این پروسه را متوقف کرده است. قرارداد این مهاجم گلزن در تابستان سال 2023 تمام می شود و مدیران لیورپول در حال حاضر نسبت به ماندن این بازیکن اطمینان دارند.

همچنین مدیران لیورپول در حال حاضر تمرکز خود را روی توافق با بازیکنانی مانند جینی واینالدوم گذاشته است. قرارداد هافبک هلندی لیورپول در پایان فصل با این تیم به اتمام می رسد و بارسلونا با تمام توان برای خرید واینالدوم وارد عمل شده است. به زودی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برگزار می شود و هر کدام از نامزدها در مورد تلاش برای جذب ستاره های جدیدی برای این باشگاه صحبت کرده اند.

بی تردید محمد صلاح می تواند یکی از گزینه های جذاب تابستانی برای بارسلونا باشد و رئیس جدید باشگاه می تواند برای جذب این ستاره مصری تلاش کند. انتقال احتمالی محمد صلاح به بارسلونا همچنان می تواند لیونل مسی را نیز مجاب به ماندن در نوکمپ بکند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmj65

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا انتقال کریس رونالدو به لیورپول منتفی شد؟