تاریخ انتشار: 1399/10/21 15:27
کد خبر: 46636

جهانبخش: وقتی پیشنهادی از هلند دریافت می‌کنم حس خیلی‌خوبی پیدا می‌کنم/ من یک مبارزم و به جنگیدن ادامه می‌دهم

بال ایرانی تیم فوتبال برایتون گفت، هنوز تصمیمی درباره آینده حرفه‌ای خود نگرفته است، اما بازگشت به اردویژه هلند را هم رد نکرد.
 جهانبخش: وقتی پیشنهادی از هلند دریافت می‌کنم حس خیلی‌خوبی پیدا می‌کنم/ من یک مبارزم و به جنگیدن ادامه می‌دهم

علیرضا جهانبخش که در آخرین فصل حضورش در تیم فوتبال AZ آلکمار درخشش خیره‌کننده‌ای در این تیم داشت و با 21 گل زده عنوان بهترین گلزن فصل 18-2017 اردویژه را به خود اختصاص داد، در نهایت در همان تابستان راهی برایتون در لیگ برتر انگلیس شد. او اما از وضعیتش در این تیم راضی نیست و اخیراً اعلام کرده است در صورتی که نتواند فرصت بیشتری برای بازی کردن در تیم تحت هدایت گراهام پاتر پیدا کند، بهترین تصمیم را درباره آینده حرفه‌ای‌اش خواهد گرفت.

جهانبخش در گفت‌وگو با سایت «فوتبال اینترنشنال» هلند گفت: توصیف اینکه هلند چه چیزهایی به من داده، غیرممکن است. من پنج سال در این کشور بودم و واقعاً حس در خانه بودن داشتم. تا جای ممکن سعی می‌کنم درک کنم که مردم و فوتبال هلند چه کارهایی برای من کردند. حضور در هلند بهترین دوره از دوران حرفه‌ای من بود و واقعاً کشور هلند را دوست دارم. این هلند بود که این فرصت را به من داد تا به فوتبال اروپا بیایم و همین باعث شد تا حالا در لیگ برتر انگلیس بازی کنم. می‌خواهم از مردم و کشور هلند بابت همین تشکر کنم.  

بال ایرانی برایتون که این روزها بحث بازگشتش به اردویژه هلند با مقاصد احتمالی آژاکس و پی‌اس‌وی آیندهوون مطرح است، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: تابستان اخیر با باشگاه‌هایی از کشورهای مختلف از جمله هلند مذاکراتی داشتیم. زمانی که باشگاهی از هلند برای مذاکره پاپیش می‌گذارد، حس خیلی خوبی به من دست می‌دهد. اینکه درهای بازگشت به هلند همیشه به روی من باز است، ایده زیبایی است. آژاکس، پی‌اس‌وی آیندهوون، فاینورد و AZ آلکمار همیشه فوتبال سطح خوبی ارائه می‌دهند و در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا هم بازی می‌کنند.

وی درباره آینده حرفه‌ای‌اش خاطرنشان کرد: در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی دوباره صحبت‌هایی در این مورد خواهیم کرد، اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. این اولین دوره دشوار دوران حرفه‌ای من نیست. من یک مبارز هستم و برای فرصت بازی پیدا کردن، به جنگیدن ادامه خواهم داد. برای بازی در بالاترین سطح به اروپا آمدم. حالا هم با حضور در لیگ برتر در بالاترین سطح فوتبال اروپا هستم، اما بودن در این سطح برایم کافی نیست و می‌خواهم چیزی از خودم در این لیگ باقی بگذارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ly8gr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رای هواداران به فروش جهانبخش در یک نظرسنجی