تاریخ انتشار: 1399/10/23 23:00
کد خبر: 46427

پاسخ جالب گیگز به مقایسه مسی و رونالدو

این پرسش همواره مطرح بوده چرا که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو بازیکن برتر این نسل هستند و بسیاری هم معتقدند که آن‌ها بهترین بازیکنان کل تاریخ فوتبال هستند. اکنون رایان گیگز واکنش جالبی به مقایسه مسی و رونالدو داشت.
پاسخ جالب گیگز به مقایسه مسی و رونالدو

مسی یا رونالدو؟ سوالی است که سال هاست مطرح است و در واقع در این نسل از فوتبال، این پرسش همواره مطرح بوده چرا که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو بازیکن برتر این نسل هستند و بسیاری هم معتقدند که آن‌ها بهترین بازیکنان کل تاریخ فوتبال هستند. اکنون رایان گیگز واکنش جالبی به مقایسه مسی و رونالدو داشت.

در این روز ها لئو مسی و کریستیانو رونالدو در حال شکستن بهترین رکورد های تاریخ فوتبال هستند و در واقع آن‌ها رکورد پله و بیکان را شکسته‌اند. مسی در آخرین روز های سال 2020، رکورد پله را به عنوان بیشترین تعداد گلِ زده برای یک باشگاه شکست و رونالدو هم به تازگی رکورد بیکان را به عنوان بیشترین تعداد گلِ زده‌ی رسمی را شکسته است.

رایان گیگز که در مقطعی در منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی بوده است، درباره‌ی مقایسه‌ی لئو مسی و رونالدو و اینکه کدام یک بهتر است، گفت:" به شخصه دوست دارم بگویم کریستیانو رونالدو بهتر است، چون هم تیمی من بوده، اما لیونل مسی یک نابغه است و بنابراین مقایسه‌ای بین این دو وجود ندارد" تا به نوعی از پاسخ دادن به طور مستقیم طفره برود.

در هر صورت باید دید که مسی و رونالدو تا چه زمانی به درخشش های خود در سطح اول فوتبال، ادامه خواهند داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lrvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوست صمیمی رونالدو: مسی خیانتکار است