تاریخ انتشار: 1399/10/29 22:35
کد خبر: 45982

تمرین امروز رئال و ادامه یک غیبت نگران کننده

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید در تمرینات گروهی امروز این تیم غایب بود.
تمرین امروز رئال و ادامه یک غیبت نگران کننده

چند شب پیش و قبل از دیدار رئال مادرید مقابل اتلتیکو بیلبائو در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا بود که سرخیو راموس هنگام گرم کردن و قبل از شروع بازی دچار مصدومیت عضلانی مختصری شد و به نظر می رسید ناچو به جای او بازی کند اما در نهایت به دلیل اهمیت بازی با یک مداوای مختصر در میدان حاضر شد و 90 دقیقه نیز بازی کرد؛ دیداری که نهایتاً با شکست کهکشانی ها و ناکامی آنها در رسیدن به بازی پایانی همراه بود.

با این حال به نظر می رسد که مصدومیت سرخیو‌ راموس جدی تر از حد تصور بوده چرا که او در تمرینات گروهی امروز رئال مادرید نیز غایب بود و به کار در بدنسازی پرداخت؛ با این تفاسیر به نظر می‌رسد که ال کاپیتانو دیدار چهارشنبه شب بلانکوس در کوپا دل ری مقابل آلکویانو را از دست خواهد داد.

از طرف دیگر مارکا گزارش داده که احتمالاً رافائل واران، دیگر مدافع میانی تیم زین الدین زیدان نیز با وجود حضور در تمرینات امروز، در مسابقه چهارشنبه شب غایب خواهد بود و به احتمال فراوان سرمربی فرانسوی در برابر آلکویانو از بازیکنان جوان در خط دفاعی خود استفاده خواهد کرد.

همچنین مارکا مدعی شده که رئال مادرید در این مسابقه با با تغییر و تحولات زیادی پا به زمین خواهد گذاشت و به بازیکنانی نظیر آلوارو اودریوزولا، ادر میلیتائو، مارسلو، مارتین اودگارد، ایسکو و ماریانو دیاز فرصت خواهد رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmw9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش زیدان به خطای هند راموس